Yüzemeyen Balıklara

4 0 0
                                    

Bi gün Sonra bayram.
Annem hastahanede babam hapishanede Büşra'nın acısı içimde jopun sızısı sırtımda bacaklarımda ...
Ne anneme ne babama dışarda muhtaç olduğumu belli etmemeliydim.
Mezar temizledim,petrolde araba yıkadım.O günün parasıyla 350 lira kazandım. Bayram sabahı namazdan sonra millet ailecek bayramlaşmaya,ben bayadır yiyemediğim muzu,çileği içermediğin kolayı,sütü ne aklınıza gelirse paramın yettiği ne varsa aldım gittim.Önce anneme uğradım ama içim yangın yeriyken yüzüm gülüyordu.Annem ağlıyordu Ne hallere düştük diye ben gülüyordum yaşayamadığım halde buna da şükür derken. Büşra'yı da unutmadım haa.
Hastahaneden hapishaneye gidene kadar bi paket sigara içmişim ama salya sümüğüm gözlerim şişmiş ağzım yüzüme karışmış.
Saat onbir gibiydi ikiye kadar yüzüm düzelsin diye bekledim aman babam anlamasın orda üzülmesin diye.
İçeri girdim ama bana sor,içim içime girdi o an göz torbalarımı kaldıramayacağımı anladım. Tutunamayacağım artık dedim hayata,ilk defa intiharı düşündüm.
Babamı ilk kez omzumda o zaman ağladı,o zaman eridiğini yıkıldığını gördüm.
Yanmış,yıkılmış,umutsuz...
Annem çıktı hastahaneden,sonra babam.
Çok sürmedi zaten sonra babam vefat etti annemin de ilaçlardan sonra böbreği iflas etti.
Şimdi ne seven birini arıyorum ne de sevilecek birini. bi paketten fazla sigara içiyorum rakı da vazgeçilmezim oldu.

Astım Hastası SigaraWhere stories live. Discover now