"Oke allemaal ga zitten op de bank want ik ga me even voorstellen" riep de gymdocent. Alle leerlingen gingen zitten en ging nog met elkaar lachen en te roddelen over mij. "Ik ben Lukas de Groen en ik ben jullie nieuwe gymdocent. Iedereen zegt dat ik nooit serieus ben maar dat valt mee.Oja jullie namen weet ik al dus we gaan gelijk beginnen met een potje basketbal".
Onder tussen zat ik al haast te slapen maar Andrea gaf me een duw om wakker te blijven. We mochten meisjes(7) tegen de jongens(7) spelen.Toen we allemaal bezig waren en onze docent even op zijn telefoon zat gaf Vincent een harde duw en Sam gaf me een trap. Andrea gaf Sam een klap en hielp me om op te staan. "Maya gaat het?' Vroeg Andrea bezorgd. "Au! Nee ik heb heel erg veel pijn" antwoorden ik boos. Meneer de Groen kwam en vroeg wat er gebeurt was maar ik zei dat het niks bijzonders was. "Ik wil me omkleden ik wil hier weg" zei ik boos. "Ik wil weten wat er is gebeurt en dan mag je misschien weg" antwoorden Meneer de Groen. "Vincent gaf me een harde duw en Sam gaf een trap, alstublieft meneer en mag ik nu gaan" zei ik. "Nja... uhmm ik mag geen leerlingen naar school terug sturen. Maar ga je gelijk naar school?' Antwoorden hij twijfelend. Ik knikte en ging me omkleden.
Toen ik alles had ingepakt en naar school ging kreeg ik een warm gevoel op me arm. Ik dacht "Oo nee! niet weer bloed". Ik rende naar school en kwam daar binnen en ging gelijk naar de toiletten. Ik pakte toiletpapier en veegde de bloed weg. Nog 10 minuten en dan begint me les van wiskunde maar het bloeden is niet gestopt. Ik kreeg een paniekaanval want ik wist niet meer wat ik moest doen.
JE LEEST
Mislukkeling
Teen FictionMaya is 15 en is nogal ongelukkig en haat zichzelf heel erg. Ze denkt dat Iedereen haar haat, Maar ze zeggen altijd tegen haar "We haten je niet" maar dat geloof ze niet. Elke leugen doet pijn als ze dat zeggen wat niet waar is. Ze zeggen dat ik bel...