De bel is gegaan en ik moet naar me les maar dat gaat niet want ik heb bloed. Ik kan niet naar me mentor gaan want dan gaat hij weer de stomme vragen stellen. Ik had geen keus en ging gewoon naar me les. "Waarom ben je zo laat de bel is al een paar minuten gegaan" vroeg meneer Graaf. Ik keek hem aan alsof het me niks boeit en zei:"Het zijn maar een paar minuten en dat is niet erg want ik heb niks gemist". Meneer Graaf werd boos en stuurde me eruit en moest in de gang staan. Zoals altijd haat hij me.
Na een tijdje kwam Meneer Graaf naar me toe en keek bezorgt. "Maya, sinds je op school zit voel ik dat je niet zo lekker in je vel zit. Klopt dat?' Vroeg meneer Graaf. Ik keek hem nog boos aan want hij heeft me er zomaar eruit gestuurd. Wat een zeikerd. "Waarom vraagt u dat! Laat me gewoon met rust!' Schreeuwde ik. Ik wou weglopen maar meneer Graaf hielt me tegen. "LAAT ME LOS!' Maar hij liet me niet los. Meneer Graaf trok me naar zich toe en zei:"Wat is er nou aan de hand?'.
Het was even stil maar hij begon weer met de vraag "Wat is er aan de hand?'. Ik kan het zelf niet antwoorden want het is MIJN geheim en NIEMAND mag het weten. De tranen voelde ik rollen over me wangen. Ik weet het niet, heel me hoofd zit vol en kan het niet uitleggen. Ik ben verdomt al bijna heel me fucking leven depresief! En hoe moet ik dat dan vertellen? Dat is gewoon heel moeilijk.
Ik keek hem met traan ogen aan en zei:"Ik kan het niet uitleggen. Maar kunt u me helpen en kunt u het ook geheim houden?'. Het was stil en hij begon me vragend aan te kijken. "Ik kan het geheim houden, maar ik kan je misschien niet helpen als je het niet zegt" antwoorden Meneer Graaf.
Ik wou het zeggen maar het leek alsof een slotje op me mond zat. Maar uiteindelijk werd het gevoel minder. "Nou... ik kan het niet goed uitleggen maar ik ben al verdomt bijna heel me leven...' en we hoorde iemand in de klas schreeuwen. Meneer Graaf en ik gingen de klas in en zagen me aller beste vriendin Andrea op de grond. Ze was flauwgevallen. Ik rende naar haar toe. Maar ze zag er bleek uit.
JE LEEST
Mislukkeling
Teen FictionMaya is 15 en is nogal ongelukkig en haat zichzelf heel erg. Ze denkt dat Iedereen haar haat, Maar ze zeggen altijd tegen haar "We haten je niet" maar dat geloof ze niet. Elke leugen doet pijn als ze dat zeggen wat niet waar is. Ze zeggen dat ik bel...