Бележка от...ами мен?
Супер съм щастлива и развълнувана ,че достигнахме над 1000 прочитания! Благодаря Ви на всички ,които четете ,харесвате и коментирате! За мен значи много да комуникираме! ☺️ Радвам се ,че има на кого да мрънкам за кофти нещата в Кпоп. Сега ви оставям да четете главата :)
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖Мисля че докато пиша тази глава ще се разпаля доста.
Нищо не ме дразни/ядосва/ кара да желая да убия някого повече от фенове ,които не различават истина от СКАПАН ФЕНФИК!Сега ,повтаряйте след мен:
"НЕ ПРИТЕЖАВАМ ИДОЛИТЕ СИ."Когато идол ,на когото сте фен ,намери любовта, първоначалната ви реакция не трябва ли да е радост ,че в този тежък и изморителен живот има кой да застане до тях?!?!
Да ,ама не. Винаги се намира някоя тъпа коза ,която да хейти ,че любимият и оппа не е сам ,за да я чака под балкона!
А ето и още една тежка истина- за доста е малък шансът дори да видят биасът си на живо ,пък камо ли да започнат да излизат с него/нея! Това ,че в един фенфик сте били гаджета , не значи ,че наистина е така! Ако позволите чувствата ви да се задълбочат си създавате една красива илюзия и рано или късно тази илюзия ще бъде разбита като пинята на мексиканско парти. (Мале ,добра съм 😂..Много дълбоко)
Пък като започне жалването и плюенето в социалните мрежи...мамооооо 😒😤😩. Чак ми е тъжно колко заблудени хора има. Коментари от родът на "Тоя/тая па не заслужава моят прекрасен идол" ми късат нервите. Не ,че нещо ,ама познавате ли ги лично ,че да знаете какви са? Най-много да сте ги гледали някъде и толкоз.А и не сте вие в тази връзка. Вашето мнение не е пукната парá. Но най-много ме изнервят "феновете" ,които оставят групата ,защото някой от тях има гадже. С какъв тъп и прост акъл трябва да си ,за да постъпиш така? Не слушаш музиката им ,защото са без приятелки... Ако искате да сте фенове на група без гаджета ,ще ви препоръчам някоя хубава църква. Дядо поп ще ви опява на живо всеки ден и няма да се тревожите за гаджето му.
Пък ,ако някога се почувствате зле ,че любимецът ви е замесен в скандал с някого....Знайте ,че всичките ми любимци си хващаха приятелки точно след като започвах да ги стан-вам и един от тях даже има дете ,ЗАТОВА ГОВОРЕТЕ МИ!Добре съм ,добре.Чесно казано имах (и все още имам) толкова неща да изкажа в тази глава ,затова е доста намятана и неподредена (и тайно ме мързи да редактирам всичко). Както и да е. Винаги подкрепяйте любимците си ,каквото и да вършат (стига да е легално) и ги обичайте като фенове. Може да ни казват "Обичам ви" ,но това невинаги е свързано с романтична любов. 😄💖