Don't Be Hurt

410 69 15
                                    

Това не е обичайната глава ,но се чувствам повече от длъжна да я напиша. Днес си отиде човек, когото обичам и уважавам с цялата си душа. А именно Джонгхюн от SHINee. За мен той винаги е бил и винаги ще бъде от хората ,които ме вдъхновяват да творя музика и ценя силните страни във всеки човек. Изключително много болка ми носи идеята ,че човекът избавил ме от дупката на депресията си е отишъл точно заради душевното си здраве. Част от мен изпитва вина ,че по никакъв начин не съм могла да помогна- другата разбира ,че е нямало с какво. Това ОТВРАТИТЕЛНО събитие определено ме изкара от творческият ми блок- но на каква цена? Заслужаваше ли си? Абсолютно и категорично НЕ. Затова и започнах тази творба- защото може би ,ако осъзнаем колко тежки могат да бъдат думите ни, бихме спрели да бъдем толкова жестоки не само към идоли ,но и едни към други. Сърцето ми е при семейството и приятелите на Jjong. Моите най-искрени съболезнования. Една звезда си отиде, но се появи и нов ангел. Светла му памет и дано в другият свят е открил това, което не откри тук. Ако все пак можех да му кажа нещо, то би било: "Благодаря. Съжелявам. Обичам те."

И все пак в края на деня- бъдете добри към другите. Подайте им ръка и говорете с тях, когато усетите ,че имат нуждата.
Ако сте и в другият край- не се страхувайте да потърсите помощ. Не сте сами. Ако някога ви се ще да поговорите- винаги съм на среща.

 Ако някога ви се ще да поговорите- винаги съм на среща

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Всичко дразнещо в кпопWhere stories live. Discover now