Over-rated groups

1.2K 137 72
                                    

Странно ми е да пиша тази глава след като аз самата съм фен на група ,която се води "over-rated" (за протокола-НЕ Е)
Няма нищо лошо да харесвате група ,която има много фенове!Ако ви допада-нападайте!
НО ако слушате само една група ,която by chance е over-rated.... очаквайте денят ,когато Кпоп обеществото ще ви изрита като мръсно коте. Това дори не е шега 😂 НЯМА КАК ДА СЛУШАТЕ САМО ЕДНА ГРУПА ,БЕ ХОРА! Може да имате любима ,ама пък само една....
ТА ,да се върнем на темата- over-rated групи...
"Младите" Кпоп фенове обикновено знаят по една група и решават да я възхваляват на макс. Пак-няма нещо лошо ,но е по-подходящо да изгледате някои класики ,няколко недооценени групи и певци..За да видите ,че всички работят супер много и Кпоп не се състой от 4/5 групи. Та това е цяла култура! Няма как да се наречете Кпоп фенове без да знаете и една песен на по-стари групи. Хайде ,не баш стари-стари като Shinhwa , S.E.S. или g.o.d.
По-скоро TVXQ , SNSD , Shinee , Kara или дори Wonder Girls...Второ поколение идоли!
Ако по някаква причина ви се поиска да чуете някоя under-rated група или изпълнител можете да видите малък списък ,които съставих (с песни)

1. ToppDogg- The Beat
Те са очарователни момчета ,но толкова години нямаха шанса да заблестят. Всичките са изключително приятни и талантливи.

2.Ailee- Home
За мен това е кралицата на вокалната техника. Ръцете долу! Талант и харизма на макс. Въпреки че е от малка компания ,тя все пак успява да взима награди и призове.

3.Mamamoo- Uh Oh Ah Yeah!
Не смятам ,че са много under-rated ,но определено заслужават повече внимание. Рядко се случва в женска група всички да са вокално надарени.

4. ZE:A- Mazeltov
Гледала съм момчетата във второто издание на предаването Immortal Song 2 и това ми стигна ,за да видя ,че са талантливи и готони като хора ,но не успяха да стигнат до повече хора.

Дано главата ви хареса ,въпреки че на много моменти се отплесвах. Ще бъда много щастлива ,ако изкажете мнение в коментарите или харесате главата :)

Всичко дразнещо в кпопOnde histórias criam vida. Descubra agora