İyi okumalar ~
•"Aman tanrım!" Skyler ince sesiyle bağırdığında Louis gözlerini
devirdi."Abartma." dedi ve kahvesinden yudum aldı.
"Abartmayım mı?" Skyler gülerek onun koluna vurdu."Harry Styles.Hani şu çapkın balet?"
Louis gülmemek için kendini zor tutuyordu.Evet o çapkın balet onunla flört ediyordu ve bu Louis'nin kusmasına neden olabilirdi.
"Hayır hani şu kendini beğenmiş balet." Skyler'a keskin bir bakış attı.
Skyler sandalyeyi yanına yaklaştırıp yüzüne doğru eğildiğinde ona ne bok yiyorsun bakışı attı.
"Merak ettim de..." Skyler gözlerini kırpıştırarak iç çekti "geri zekalı olabilir misin?"
Louis elinin tersiyle genç kızın suratını itip kendinden uzaklaşmasını sağladı.
"Ne alaka şimdi?"
"Bilmem..." Skyler Louis'nin üstünde gözlerini gezdirdi."sanki her gün resim defterine bir çift yeşil göz çizen veya her gün pratik odasında Harry'yi gözleriyle yiyen benmişim gibi?"
"Sen ne- " kahve boğazında kaldığında öksürüp pişkin pişkin gülen kıza öldürücü bakışlar attı."Sen ne saçmalıyorsun be?!"
"Bilmem.." Skyler saçlarını savurarak gülümsedi."ne saçmalıyor muşum tırtılım?"
"Sky.kes sesini ve benim ona öyle baktığım yok tamam mı?"
Louis aptal hareketlerle elini kolunu sallayarak kendini izah etmeye çalıştı."Bak Louis," Skyler masalarına limon dilimli keklerini servis eden garsona teşekkür edip devam etti."seni zorlamayacağım ama..anlatmak istersen kıçının dibinde olduğumu bilmeni isterim."
Louis kafasını olumsuzca sallayıp "Anlatacağım birşey yok sadece onun dans ederken yarattığı aura ondan başka bir yere bakmamamı sağlıyor o kadar." demiş ve omuz silkmişti.
Skyler'dan bir "Awwwwwwwww!" nidası yükselirken Louis ona baktı.
"Benim minik tırtılım aşık mı olmuş?!" Skyler abartıyla sevindiğinde Louis elini alnına vurdu.
'"Bunu da nereden çıkardın aptal-" Skyler kekinden bir parça alıp çatalı Louis'nin ağzına soktu."Kekimi ye ama beni yeme Louis."
Louis ağzında hala çatal olduğundan boğukça konuşmaya çalıştı."Skoylor lonot elono agzomdon-
Skyler işaret parmağını onun dudağına koyup tekrardan susturdu."Şşhh..Şimdi Harry o aptal sarışınla dans provalarına başlamıştır.."
Louis ağzında kek dudaklarında Skyler'ın parmağı olmasaydıı ona kendisinin de sarışın ve dünyanın en aptal kızı olduğunu söylemek isterdi ama sadece göz devirmekle yetindi.
"Louis baksana," Skyler Louis'ye şeytani düşünceler düşündüğü bakışı atarken Louis neyin geleceğini tahmin etmek istemiyordu.
"Şuan fark ettim de..Sen Zayn'le öğrencilere hareketleri gösterirken Harry de sana senin ona baktığın gibi bakıyordu ama daha çok sikecekmiş gibi." Louis gözlerini büyültüp ağzındaki eli itti.
"İyice saçmaladın! ve ağzın iyice bozulmuş senin!" Masaya hesabı bırakıp karşıdaki büyük binaya ilerlemek için spor çantasını koluna astı.
"Benim ağzım hep böyleydi yavru böceğim." Louis göz kırpan Skyler'a daha fazla dayanamayıp kafeden dışarı çıktı.
"Hey! Beni bekle!" Arkasından bağıran kıza kulak asmayıp yürümesine devam ederken az önce konuşulan şeylerin saçmalıktan ibaret olduğunu kendine tekrarlayarak yaya geçidinden geçti.
"Benim anlamadığım Harry seni pembe tütüler içinde nerede gördü ki tırtılım?" Skyler arkasından yetişip koluna girdiğinde Louis yerinde durup genç kıza doğru döndü.Skyler ilk defa mantıklı bir soruyu beynine sunmuştu.
"Bilmiyorum." dedi kafasını eğerken, aklına okul içinde tütü giyip yalnız dans fiğürleri yaptığı zamanları aklına getirdi.Louis anında kafasını sallayıp kendine geldi.Birinin o halini görmesi isteyeceği son şey bile değildi.Skyler bile onu tütüler içinde görmemişti.
"Be-bence- " kekeleyince öksürüp devam etti, "Sadece dalga geçiyordu." Yürümeye devam ederken Skyler olduğu yerde kalmış arkasından mal gibi kalmıştı.
"Olabilir tırtılım eğer gördüyse iyi olmaz ki, umarım görmemiştir onun o düzgün dişlerinin üstünde olan ağzını yırtarım.Ben bile görmedim be!" Louis gülümseyip kapıdan içeri girdi.
Uzun bir koreografi paratiği onu bekliyordu.
"Louis!" Dans okuluna girdiğinde koridordan seslenen kişiye bakmak için arkasını döndü.
"Ah, Zayn." Kafasını kaşıyıp gülümsedi.
"Neredeydin herkes başladı yaptığın kareografinin figürlerini göstermemiz için büyük heyecan içindeler."
Ve okulun gözdesi Zayn.
Louis onun esnek vücuduna hayrandı.Ne koreografi hazırlarsa hazırlasın Zayn ona yardım ederek büyük ustalıkla kusursuz şekilde hafızalarına kazıtıyordu.Buraya ilk geldiğinde ona yine yardımcı olan oydu.Zayn kibar ve centilmen herifin tekiydi.
Elbette yakışıklı suratı ve vücuduyla hayran olmaya kendini haklı görüyordu.
Zayn, koluna girip onu dans odasına götürürken derin bir nefes alıp bedenin sürüklenmesine izin verdi.Skyler ise diğer yanında onu munzur bakışlarla dürtüyordu.
Yaklaşık iki haftadır bir koreografi üstüne çalışmıştı ve onu şuan göstermek için heyecanlıydı aynı zamanda bunu ne kadar Zayn'le birlikte yapsalar bile her seferinde utanmaktan kendini alamıyordu.
"Evet hadi başlayalım millet!" Zayn, sınıfa girdiğinde bağırmış ve herkesin dikkatini çekmişti.O dikkati çekilen insanların arasında bir çift yeşil göz Louis'nin mavi gözleriyle çakışmıştı.Louis gözlerini aynalarla kaplı olan duvarlara çevirip üstündeki ceketi çıkartıp çantasının üstüne koydu.
Melodisine alışkın olduğu müzik kulaklarına dolarken pabucunu giyip gülümsemiş ve parmak uçlarında yükselmişti.Altındaki taytımsı eşofman rahat ve ona istediği esnek harekleri yapmasına izin veriyordu.Ellerini önünde birleştirip etrafında dönerken havaya zıplayıp elini havaya kaldırdı.
Arkasından Zayn'nin ellerini belinde hissetmiş ve hemen ardından havaya kaldırılmıştı.Zayn onu etrafında üç kez döndürdükten sonra yere bırakmış ellerini ince belden ayırmayıp onu kendisiyle birlikte geriye yatırmıştı.Bir kaç hareket beraberinde gelirken son pozisyon Louis ve Zayn'nin birbirine bakmasıyla son bulmuştu.
Karşı duvara dizilmiş kızlı erkekli öğrencilerden alkışlar yükselirken ve yapılan hareketleri hayranlıkla izlerken aralarından birisi ona değişik bakıyordu.
Ve Louis bugün ikinci defa Skyler'ın doğru düşündüğünü anlamıştı.
Kusura bakmayın ama,
Harry ona cidden sikecekmiş gibi bakıyordu.
•••
y/n: küfür etmeyi pek sevmem ama bu hikayede argo olacak gibime geliyor (ㄒoㄒ)
Neyse. Nasıl gidiyor hikaye?