1- pembe tütüler sana daha çok yakışıyor

562 69 24
                                    

İyi okumalar ~

"Anne ben çıkıyorum" Louis ayakkabı bağcıklarını bağladıktan sonra annesine kapıdan bağırdı.

"Bu sefer dünkü gibi gecikme sakın!" Annesi geri bağırdığında göz devirmek istese de salondan gelecek olan leopar desenli terlik tehlikesinden korkarak gözlerini sabit tutup kapıyı usulca kapattı.

Annesinin radar gibi algıları vardı.

Ayağına gelen taşlara tekme atarak yolda yürürken ayağına giren krampla olduğu yere düştü.

"Ahh!"

"Ahhh!" Avazı çıktığı kadar bağırdığında kendinden başka birinin daha sesini duymuş gibi oldu ama sonra kendi bağırtısın eko yaptığınï düşünüp ayağıyla ilgilenmeye başladı.

"Tanrım..Louis rica etsem koca poponu ayağımın üstünden çeker misin?!" Skyler'ın sesiyle olduğu yerde sıçrayıp kafasını yukarı doğru kaldırdı.Skyler sinirli suratıyla tepesinde dikiliyordu.

"Üzgünüm hemen kalkıyorum Sky" Aceleyle kalkıp üstünü silkeledi.

"Neyse nasılsın bakalım ayağına ne oldu?" Skyler, koluna girip yolu yürümeye devam etti.

"İyiyim küçük bir kramp sadece" Omuz silktiğinde Skyler kıkırdamıştı.

"Yine şu büyük gösterinin dans kareografisini mi çalıştın?" Louis olumlu anlamda kafasını sallayıp gülümsedi.

"Bir gün kendine zarar vereceksin diye korkuyorum." Skyler Louis'nin burnunu sıkıp kahkaha attı."gerçi benden güzel dans ediyorsun ama neyse."

Louis anında utanmıştı evet daha önce Skyler'dan böyle sözler duymuştu ama yinede her duyduğunda utanmaktan kendini alamıyordu.

"Öyle söyleme sen çok iyi bi danscısın."

"Tabii canım sendeki kıvraklık bende olsaydı keşke sen balerin olmak için doğmuşsun sanki!" Skyler abartılı el hareketleriyle bağırdığında Louis onun ağzını kapattı.

"Bağırmasana!" Skyler elini yalayınca tiksintiyle elini ağzından çekti.

"Neden be! Herkes duysun benden güzel vücudun var kıçını saymıyorum bile"

"Zaten o da vücuda girmiyor mu?" Louis göz devirip ellerini ceplerine sokup önden ilerlemeye başladı.

"Seninki ap ayrı bir şey kusura bakma onu vücudunla bir tutamam şuna baksana bir sağa bir sola nasılda sallanıyor!"

Skyler hızını alamayıp Louis'nin kalçasını avuçladığında Louis yerinde sıçramıştı.

"Tanrım! sapık mısın?!" Louis elini kalçalarına koyup bağırdığında Skyler omuz silkti.

"Sanki Zayn her gün avuçlamıyor onları?" Louis gözlerini büyültüp ince kızın koluna vurdu.

"O sadece bana dans hareketlerini gösteriyor avuçlama falan yok saçmalama!" Skyler gülerek elindeki torbayı havada salladı.

"Ya ya dans hareketleri ayağına seni ekmeksiz götürüyor haberin yok.."

"Ne dedin?" Skyler ağzının içinden konuştuğundan Louis anlayamamıştı.

"Boşver avuçlamayı falan bak burada ne var." Skyler tekrar elindeki kremrengi torbayı salladı.

"Ne var?" Louis merakla torbaya baktığında Skyler dans stüdyosunun önüne geldiklerini farkettiğinde yüzünde şeytani bir ifade belirmesine engel olamadı.

mockingbirdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin