Se auzii o pocnitura, dar aceasta nu venii din partea sa ci mai precis din fata sa.Copilul isi ridica timid privirea.Fu ingrozit de imaginea din fata ochilor sai.
Fata care statea in spatele sau incerca sa se ridice de pe jos, in timp ce isi stergea sangele ce ii siroia din coltul gurii, sub privirea amuzata a gadianului.Langa fata se afla bata cu care el a fost lovit,aceasta imagine ii amintea de mama lui care statea ghemuita intr-un colt al camerei de frica tatalui sau, dar fata de fata cu ochii albastrii, mama sa nu mai incerca sa se ridice si sa isi infrunte barbatul, aceasta amintire intristandu-l .
Dupa ce se ridica Adelaide isi pastra tinuta dreapta, astfel nici un sentiment nu o trada desii ii venea de sa tipe de durere .
Fata afisa pe fata un zambet nervos, pe care nici nu se sinchisea sa-l ascunda.Lua bastonul si il oferii gardianului, de parca pur si simplu l-a scapat din neatentie.Acesta, alaturi de restul spectatorilor au ramas uimiti.Toti au urmarit urmatoare miscare a fetei.
-Poftiti domnule, sper ca o sa-l folositi in alt scop decat cel de a teroriza copii si femeile neajutorate.Sau, ma intreb ca o faptura neinsemnata ce sunt, raniti aceste fiinte fiindca va simtiti inferior celolarti barbati?
Gardianul isi ridica mana sa o loveasca dinou pentru cuvintele ce le rostea, dar fu oprit de privirea fetei.Sageta venin din acei ochi aparent blanzi, omul simtindu-se pentru un moment terifiat.Isi cobori incet bratul punand mana pe cheile ruginite,ale celulelor, ce la tinea langa brau.
-Nu are rost sa-mi fac probleme cu un diavol impielitat, ce oricum v-a ajunge in Iad, spuse acesta urmarind reactia publiculi care asteptau cu sufletul la gura replica fetei.
-De unde voi avea grija ca viata,, dumneavoastra' sa nu fie la fel de usoara ca acum.Iadul nu ar fii nimic pe langa viata pe care o sa o aveti, nu va faceti griji...spuse Adelaide pe fata avand un zambet straniu.
Aceste cuvinte fura urmate de susotelile oamenilor.Unele femei spunea ca este o usuratica, care nu-si vede varful nasului, unii barbati incepura sa rada ca unui barbat atat de mare i- a fost inchisa gura de o fetiscana altii apreciau indraznela fetei care nu facu decat sa apere un copil dar cert este ca in curand o sa apara versiuni cat mai indepartate de realitate, Adelaide asumandu-si acest risc.
Gardianul isi facu cruce de trei ori, putand jura ca aceea nu era o femeie ci Satana in persoana.Se duse in fruntea randului de frica diavolului cu care s-a confruntat.
Fata se intoarse in rand linistita . ~Macar o fapta brava, inainte de moarte~ se gandii aceasta dupa care pornii iainte urmand restul prizonierilor.
Imi pare rau pentru eventualele greseli, sper ca am facut o treaba decenta si sper ca o sa va placa
CITEȘTI
Domnia Sa
Historical FictionCoperta lodo020 ~Cand te raneste o sageata otravita, important este s-o scoti mai intai, nu e momentul sa te intrebi de unde vine, cine a tras-o sau ce otrava poarta~ ...