oktor ju je pregledao i kratko se osmjehnuo -Sa njom ce biti sve uredu ne brinite, za dan dva ce moci na kućnu njegu- klimnuo sam gledajuci u nju -Hvala vam- osmjehnula se i pogledala me također -Ma što prije odete bolnica ce ostat čitavija - osmjehnuo se i zatim izašao van, pogledsla me onako sa podignutom obrvom- Što imaš za reći? - prošao sam nervozno kroz kosu -Nisam ja kriv, stolica je odletila sama.. - pokazala mi je prstom da dođem do nje ,prišao sam joj ,a zatim me povukla za majcu prema sebi -Budi pristojan i ne diraj ljude oke? -klimnuo sam, a zatim je utisnula toliko meni željni poljubac na usne produbljujući ga..
Netko pokuca i samo uđe bez upozorenja,prekinem poljubac sa njom i ugledam Davida kako nas promatra sa osmjehom,preokrenem oćima,dok ona uzima Danijela u ruke opet -Bravo,uvjek pogodiš trenutak- namigne mi i nasmije se -Ajde ja ču ju paziti idi se otuširaj i odspavaj malo,sad znas da se probudila i mozes biti miran.. -uzmem Danijela i ljubim ju na blic te odlazim uz obavjest da se za par sati vračam..
Kucam Savannah na crata opet..znam zena ce izludit samnom,otvara i nasmije se Danijelu,a zatim me ozbiljno pogleda -Liame šta se događa??-podignem obrve -Ništa..samo trebam još jedno čuvanje..iskupit cu ti se obečajem,nasmije se -I oćeš tako što ćeš ispričat šta se dešava,uhvatim se rukom za glavu te prođem kroz kosu -Leah je u bolnici vec tjedan dana,jer ju je netko napao i tek se danas probudila..-klimnula je -Jel dobro?? - takođet klimnem -Glavna bolnica- uzima Danijela sebi -Vidimo se za par sati- poljubim Danijela i jos se zahvalim jednom te odem u naš stan,uđem i odem u kupaonicu skidajući sve sebe..
Uđem pod tuš i pustim vodu da polako teče po mojem tijelu te zatvaram oći,kvragu kada ću imat normalni život..ponekad požalim što sam to što jesam..
Prošlo je više od sat vremena, ja tek sada izlazim iz tuša..omotam ručnik oko struka te se odlučim uredit napokon tako što se obrijem i operem zube ponovo,izađem i odem u sobu koja je vječito u mraku od kada Leah nije tu,nemam svrhe za svjetlosti dok nje nema..
Obucem bokserice i trenirku te legnem na krevet koji me svojom udobnošću privlači na san u koji uskoro i sam padam..Leah p.o.v
Spavala sam cijelo vrjeme dok David bio ovdje,iskreno preumorna sam od ovakvog zivota zelim biti barem na tjedan dana normalna osoba,glupirat se sa Savannah,zelim biti stalno sa Liamom i ljubit ga stalno,htjela bi normalno vodit naseg sina u setnju i da se sa njim u parku igram,zelim spavat do popodneva,sve to što ne mogu..kvragu ni vlastiti mi otac ne zna da je postao djed..
Čujem kucanje na vrata od sobe te se lsgano trgnem,a David podigle sa fotelje gledajući u vrata oprezno,a onda vidim kako u sobu ulazi dugokosa djevojks preljepih smeđih očiju sa mojim sinom,nasmijem se -Savannah?- sretno ju pozovem dok vidim kako David izlazi iz sobe -Vidimo se kasnije- namigne mi i izađe,nasmijem se još jače i vratim pogled na Savannah -Kako si znala gdje sam?- pogledam prema Danijelu koji pruža ručice prema -Naterala sam Liama da mi kaze-daje mi Danijela u ruke te ga poljubim u celo -Hahah mogu zamislit kdko je to izgledalo...nego di je on?- nasmije se -Spava kao beba,izgleda mi preumorno kao da radi svaki dan od jutra do mraka..- klimnem na to -Hvala ti što nam čuvaš Danijela- sjela je na fotelju i osmjehnula sam -Uvijek..- nastavile smo pričati vjerovatno satima jer se vec bila noc spustila kad je ona odlučila otići,ali ju je zaustavio neki mladi zgodni doktor koji je ulazio u moju sobu dolazeci do kreveta te se nasmijao pokazivajuci bijele zube -Kako ste danas gospođice Black?- nasmijala sam se -Odlično sam - pogledam u Savannah koja detaljno odmjerava -I od kuda vama da sam gospođica,možda sam i gospođa doktore - dođe do mog kreveta i krene skidat praznu vrećicu sa infuzijom -Dao sam si oduška i zavirio u vaše papire ovdje kod nas- podignem obrvu i stavim prst na usnicu -Prilično sam sigurna da nebi neki bili sretni sa tom činjenicom- pružika sam ruku kako bi mi ju izvadio i iz ruke također što je i napravio,dok je Savannah držala Danijela -Pa siguran sam da to nece nikom smetat,ne brinite vi za to- namignuo mi je,na šta sam se ja nasmijala Liamu koji ga je gledao sa vrata u sivoj trenirci i širokoj dugoj bjeloj majci sa slatko raščupanom kosom,zatim se mladi doktor uspravio i pogledao u Liama -Gospodine sada cu doći,molim vas pričekajte u vašoj sobi - na što je Savannah prasnula u smjeh,a ja sam se jedva suzdržavala dok ga je Liam gledao kraljnje ozbiljno sa izrazom na licu "jel to on meni upravo rekao" ,a onda najbolja stvar koja se u tom trenutku dogodila je bilo Danijelovo mumljanje koje je na kraju ispalo kao tata i pružao je ručice prema Liamu,na šta je doktor pogledao u Liama koji je otišao po Danijela - E pa bolesnik bi trebao otpusno pismo za svoju djevojku jedino ako ju nebi možda htjeli još šarmirat kojom rečenicom- na to si nisam mogla pomoć te sam se počela smijat,dok se taj mladi samopouzdani doktor crvenio vjerovatno od srama -Primite moje isprike gospodine..žao mi je,sada ću donjeti otpusno pismo..- na šta je Liam klimnuo,a ovaj pobjegao iz sobe..
Pogledala sam Liama grickajuči usnicu -Izgledaš drugačije srečo - nasmijao se i došao do mene -Nije mi se dalo uređivat - slegnuo je ramenima na šta se Savannah zakašljala dajući do znanja da je još uvjek ovdje..krenula je nešto reći,međutim Liam ju je prekinuo -Hvala ti na čuvanju,vidimo se- gledajući cjelo vrjeme u mene -Javim ti se- dodam na šta se ona nasmije i ode,nakon samo nekoliko sekundi osjetim njegove usne na svojima,kvragu tako su dobre,predugo sam bila bez njih,bez tog užitka i okusa koje mi pružaju..
Odvojim se od njih jedva dišući i pogledam u Liama,proklet bio zašto mi to radi kad zna da mu nmg odoljeti..
-Evo vaših papira- doktor vikne i dođe do Liama dajući mu otpusno pismo za rano ujutro,on sam klimne i vrati se mojim oćima..Evo jedan mirni dio :3 pomalo smješan bar meni hehe
Kako ste mi inaće??
YOU ARE READING
My Alpha (Bijeli očnjak 2 )
Werewolf-Danas sam bila kod doktora ..-gledao me i dalje -I sta si saznala? - nasmijala sam se -Da ces postat otac - po prvi put nisam mogla skuziti šta osjeca,neko vrjeme je šuttio ,a onda ko iz topa kao da se probudio-Molim?? Stvarno???-zjenice su mu se n...