Na přijímačkách

722 93 63
                                    

3.1.2017 jsem se zúčastnila patentových zkoušek na Střední škole designu a módy Prostějov. Obory:
Multimediální tvorba
Užita malba a design interiéru
S Terka_482
Jak to probíhalo:

Ráno jsem vstala dřív a všechno se zdálo být v pohodě. Nebyla jsem ani moc nervózní. Později jsem se sešla s kámoškou a spolu jsme vyrazili směrem do střední školy. Bylo ti v klidu teda do té doby, než jsme došli na registraci. To už mi bylo skoro na omdlení. Poslali do nás do třídy (učebna 12) sedli jsme si do lavic a čekali co se bude dít. Ze stresu se mi dělalo špatně a myslela jsem si, že se každou chvíli pozvracím.
Rozdali nám papíry. Měli jsme nakreslit komiks na téma Hrdina obyčejného příběhu nebo spiknutí. Nakreslila jsem fixou to co mě první napadlo. Ze stresu se nedalo skoro ani kreslit a myslím, že ostatní co byli semnou skupině na tom byli asi stejně. Moc se mi to nepovedlo, ale né že by ostatní udělali nějaký umělecký dílo. Některé vypadali jako dětské malůvky... :D Nakreslila jsem super hrdinu jak zachraňuje dívku z hořícího domu.
Další na řadu byla malba na téma: Rozhovor a mezi dobrem a zlem. Vybrala jsem si druhý téma a nakreslila jsem nějakou mazanici (jako by to kreslilo 4 letý dítě), ale to mě tak nesere, protože to bylo na obor Užitá malba a design interiéru. (To byl jako druhý obor) Následovala kresba zátiší. Přesunuli nás do ateliéru se stojany a uprostřed místnosti bylo to, co jsme měli na kreslit; Nějaká váza/konev a předtím byla kniha, pod tím vším ležela nějaká záclona, která mě nehorázně tam srala... nemůžu posoudit jako to dopadlo... nemůžu říct, že se mi to povedlo ani že nepovedlo. Každopádně si myslím, že na Užitou malbu mě 100% nevezmou... budu usilovně doufat v obor Multimediální tvorba. Asi jsem to posrala a pomalu si už vybírám jinou školu....

V noci kvůli tomu blbě spím a nedokážu se soustředit, protože myslím jenom na to, co bude s mým životem, když mě nevezmou...

Na internetu byli vysledky z Multimedialní zatím neuspělo 5 a z Užité malby 6 lidí... nevím jestli nepřišli nebi to posrali úúplně ale ostatní pokračují v přijímacím zařízení a výsledky se nejdříve dozvíme 5.2.2017
Moje registrační čísla si stále pamatuju: 164 a 157 :D

Budu dál doufat, ale asi moc velkou šanci nemám.... :/

Moje KresbyKde žijí příběhy. Začni objevovat