"El e fatele tau,Tom"

31 3 0
                                    

-Ai de gand sa te mai holbezi mult timp? i-am spus putin deranjata.
-Ma holbez cat vreau ,ok?
-Ieși afara din camera mea,acum! i-am spus nervoasa.
-Camera ta? In caz ca nu ți-ai dat seama,iubire,esti in casa mea.
-Acum e si casa mea,in caz ca nu ți-ai dat tu seama.

Într-un final a plecat putin speriat si confuz. Am trântit usa si am continuat sa cotrobăi prim haine. Oare el nu știa ca parintii lui ma vor adopta? Oare el nu știa ca va mai avea o sora? Si de ce se holba asa la mine ,doar sunt sora lui ,nu?
Dupa ceva timp m-am îmbracat si mi-am facut parul urmând apoi sa cobor la cina. Cand am coborât ,am observat o masa lunga unde stătea mama,tata,tipul ala care aparent e fratele meu si eu.
-Pofta buna,copii! ne-a spus mama.
-Mulțumim,si vouă! am răspuns eu politicoasa.
-Mersi!a răspuns Tom cu o nesimțire crunta in glas.
-Tom ,Lara probabil deja ati facut cunoștința, ne-a spus tata.
-Ă da. a spus el uitându-se încontinuu la mine.
-Lara ,el e fratele tau,Tom. El este băiatul nostru,unicul si singurul. Ne-am dorit sa nu fie singur la părinți însă datorită unor probleme nu am mai putut avea copii. Si ne doream o fetița apropiată de vârsta cu el,si iată ca tu ne-ai apărut in cale. Speram sa va înțelegeți bine, Tom este cam dificil...
-Am observat, am spus întrerupând-o pe mama.
-Dar cu toate astea sunteti frați acum,si fie ca vreți ,fie ca nu va trebuii sa trăiți unul cu celalat, a spus tata cu zambetul pe buze.

Dupa ceva timp,am terminat de servit cina si fiecare s-a retras in camera lui. Eu si Tom aveam camerele la etajul 2 iar mama si tata la etajul 1 alaturi de Carolina. Am luat-o in fata lui Tom pe scări pentru a merge spre camera mea.
-Stai,a strigat Tom dupa mine. Voiam sa imi cer scuze ca am intrat asa peste tine in camera.
-Ma mir ca iti ceri scuze. Oricum sper sa ne se mai repete.
-Stii,tu chiar esti frumoasa si mi-a fost destul de greu sa nu ma uit. Aveai usa întredeschisa, si cand mi-am întors capul centrul meu de atentie erai tu.
-Esti fratele meu acum,termina cu vrăjeala asta ieftină. Nu merge. Comporta-te cu mine ca si cu sora ta.
-Nu am voie sa ii spun surorii mele ca e frumoasa? m-a întrebat el ironic ridicând din sprâncene.
-Nu,noapte buna. I-am spus grăbind pasul spre camera mea.
Am auzit dupa cateva secunde cum s-a trântit usa de la camera lui semn ca intrase in ea.

Fusese o zi foarte agitata pentru mine. Tot ce imi doream era sa ma pun in pat si sa ma uit la un film pe leptopul ce se afla pe biroul meu.
M-am schimbat in pijamale si mi-am lăsat parul meu brunet pe spate. M-am pus in pat si am pornit leptopul. Imediat dupa am auzit cateva bătăi in usa. M-am ridicat si m-am îndreptat spre usa. Era Tom.
-Ce mai e acum? l-am întrebat dându-mi ochii peste cap deja fiind sătulă de el.
-Nu am apucat sa iti spun noapte buna,mi-a spus el uitându-se drept in ochii mei.
-Ok,acum mi-ai zis. Poti pleca,i-am spus trantindu-i usa in nas.

Nu il mai suportam. Dupa cateva ore ajunsesem sa nu il mai suport. O sa trăiesc cu el o viata întreaga de acum,presupun ca ma voi obișnuii pana la urma cu el...sau cel putin asta sper.

Ziua in care ne-am cunoscut (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum