*Mamo ? Czemu tatuś pszytula się z jakomś panią? ( błędy specjalne! )
-Ale jak to przytula ? Gdzie !?
- No zobacz przez okno ;-;
Mama zaczęła płakać i...*
- AAAAA!!- obudziłam się z piskiem.- F*ck! Znów ten sen.- Tak w skrócie. Gdy miałam 5 lat mój tata zostawił mnie i mamę dla innej fenidziuńdzi, no trudno się mówi. Mam go w D**IE!
Zeszłam na dół i zaczęłam robić śniadanie. Nagle telefon zaczął wibrować mi jak szalony. Wzięłam go do ręki i odblokowałam.
2 wiadomości
LeondreSexi,BlondSexiak
-Em..ok?-pomyślałam. Może najpierw... on
LeondreSexi- Hej mała :* Jak tam życie płynie? Aha i weź przebierz tą piżamkę bo te spodenki są chyba za krótkie...B).
#DStar- Mała to jest twoja pała. A po 2. TY MNIE WIDZISZ !?
BlondSexiak- Witaj Daria B) Pamiętasz mnie!? Mam taką nadzieję. I wiedz, że twój koszmar dopiero się zaczął!
#DStar- Charlie !? SKĄD MASZ DO KURWY NĘDZY MÓJ NUMER ??
Okej.. teraz się przestraszyłam. Kiedyś chodziłam (♥) z Charliem ale z nim zerwałam...po prostu stwierdziłam, że nie pasujemy do siebie. I od tamtej pory znęcał się nade mną. Ale po jakimś czasie wyjechał z kraju. Zostawił mi list, że wróci...i wrócił ;-;
Zjadłam śniadanie, ubrałam się i ruszyłam do szkoły. Szłam..szłam....szłam A TU NAGLE....
Ktoś zasłonił mi oczy. KURWA ! Byłam pewna, że to Charlie, więc złapałam GO za rękę i przerzuciłam przez ramie.
- O boże! Ania !!!!! Przepraszam !!!
Podeszłam do dziewczyny i podniosłam ją obolałą z ziemi.
- Nie no. Zajebiste przywitanie po latach !- Odpowiedziała lekko rozbawiona.
-Sorka! Myślałam, że to Charlie. Napisał dzisiaj do mnie i niby mój koszmar zacznie się na nowo.
- CO!?
YOU ARE READING
Kocham Cie- L.d / C.L
Science FictionZapraszam do czytania :) Wszystkiego dowiecie się podczas czytania ;P Wiem...jestem zła. ( kropka nienawiści)..