Suka!

29 1 0
                                    

Ania Pov

Obudziły mnie promienie słoneczne, wpadające do pokoju przez niedokońca zasuniętą roletę. Od razu przetarłam zaspane oczy i powoli odsunęłam kołdrę. Wstałam z łóżka cicho, tak by nie obudzić mojego miśka <33 i zrobiłam poranną rutynę. Już ogarnięta zeszłam na dół i zaczęłam robić śniadanie. Charlie nadal spał ;-;. Wpierniczając gofry sprawdziłam instagrama i zauważyłam, że Charlie wysłał nowe zdjęcie z podpisem : ,, Moja kochana mnie opuściła ;-; ''. Siedziałam jeszcze chwilę, aż ktoś ( aka. Charlie ) zszedł na dół.

-Widziałam nowe zdjęcie

-I miałaś widzieć kochanie- odpowiedział z miną pedofila. A ja walnęłam go poduszką.

-Tak się bawisz mała !?- i po chwili miał już w ręce bitą śmietanę

-Nie zrobisz tego- powiedziałam i przyjęłam pozę ninja.

Po chwili byliśmy cali w śmietanie. Śmialiśmy się długo....a Charlie pod pretekstem mojej twarzy w śmietanie zaczął mnie całować.

Daria Pov

Wstałam ok godz. 13. Wstałam, zasłoniłam rolety, zeszłam na dół, wzięłak 2 duuuuuże patelnie, poszłam do pokoju i trzasnęłam nad głową buneta.,

-KURWA ! - wrzasnął

-SUKO!!!! BĘDZIE KARA !!- powiedział z miną pedofila i dosłownie rzucił się na mnie. Po chwili byliśmy w samej bieliźnie., Wiedziałam, że Leo chce czegoś więcej więc naplułam mu na twarz i uciekłam do łazienki. Tam się ubrałam i zeszłam na śniadanie. Po jakiś 15 min dalej nie widziałam bruneta. Kurde... Zadzwoniłam do Anki. Powiedziała mi, że Leo poszedł z Charlie'm do sklepu po coś, bo brunet chce się na mnie odegrać. NO ALE KURDE ! NIE CHCE SIĘ Z NIM TERAZ RUCHAĆ !!! :(

Po 1 godzinie przyszedł Leo. Całkiem nawalony...dobierał się do mnie, no a wiadomo, że pijani ludzie robią głupstwa.

-LEONDRE ZOSTAW MNIE!- wykrzyczałam ze łzami

-ZAMKNIJ SIĘ SUKO - nazwał mnie tak po raz 1...wcześniej dla beki się przezywaliśmy...wcześniej.

Nie wytrzymałam i kopnęłam go. W jego '' małego '' kolegę.

- W TAKIM RAZIE IDE DO BURDELU ! TAM SĄ LEPRZE DUPY! NARA TŁUSZCIOCHU !- i poszedł ;-; Zostawiłam mu list na szafce obok salonu, spakowałam się i pojechałam do mojej cioci, która mieszka niedaleko. OCZYWIŚCIE jak to ja, zapomniałam wam powiedzieć, że się przeprowadziłam do Leo. Ale..to już nie ważne. Nie pomijają faktu, że cału czas płakam postanowiłam, że przejdę na głodówkę. W końcu Leondre miał rację. Jestem grupa.

Kocham Cie- L.d / C.LWhere stories live. Discover now