Capitolul II

400 6 4
                                    

Perspectiva Adrien

Au trecut 9 luni. Suntem la cel mai mare spital privat din oraș. Aștept cu nerăbdare să se nască fetița mea.

- Am o veste bună și două proaste! A spus doctorul ieșind. Vestea bună e că fetița e clinic sănătoasă. Mama ei, e în schimb extenuată. Acesta este una din veștile proaste.

- Și cealaltă?

- Ea...nu..Va putea să mai aibă copii!

Îmi cade fața. Mă simt atât de supărat.

- Mulțumesc, domnule doctor! Spun eu cu lacrimi în ochi.

După 2 zile, o externează. Cum a spus că e extenuată, doctorul mi-a recomandat să nu îi spun încă nimic despre faptul că nu va putea să mai aibă copii.

Perspectiva Chloe

- Taci odată, copil blestemat! Nu pot să mă machiez de tine!

- Of, Chloe! Nu cred că trebuia să faci asta!

- Ba da, Kim! Trebuia!

Kim mi-a câștigat încrederea devenind un atlet mondial. Are mulți bani. Am început să îl iubesc. Plus că are cu ce să mă întrețină. Am realizat că Adrien e al lui Marinette și Gata.

- Hai la tata, puișor!

Atunci, pruncul ăla se mai calmează.

- Bine! Ai tu grijă de el!

Salt în timp
Peste 15 ani

Perspectiva Adrien

- Haide, Elisse, vei întârzia în prima ta zi de liceu de clasa a X a!

- Vin, tată!

Elisse( se citește Eliz) e fata mea. O iubesc ca pe ochii din cap, nu aș vrea să pățească ceva.

Perspectiva Elisse

Mă simt atât de confortabil aici, acasă. Am doi părinți care mă iubesc, nu am nici o pierdere. Am moștenit de la mama felul de a mă mișca(adică împiedicatul) și de la tata părul și aspectul fizic.

- Of, mamă, sper că nu voi fi iar în clasă cu scorpia de Attene!

- Asta e, draga mea!

Perspectiva Adrien

Eu am renunțat la bogăție deoarece părinții mei au murit. Aveam de plătit multe datorii de care am aflat abia atunci. Pentru ca fetița mea să nu sufere, conacul a rămas în grija lui Nathalie. Elisse nu știe nimic despre asta. Ea crede că așa am fost dintotdeauna.

Perspectiva Elisse

Îmi iau la revedere de la mama și tata care au o cofetărie minunată și mă îndrept înspre școală. Aici mă ciocnesc de un bătrânel pe care era să-l calce mașina. Apoi, mă ciocnesc de Andre Sancvier fiul celui mai mare atlet și un fotomodel internațional. Mama lui e o creatoare de modă renumită în întreaga lume.

Ziua la școală trece foarte repede. Mi-am făcut mulți prieteni noi. Sunt fan Buburuza și Motan Noir care salvează destul de des Parisul. Păcat că totuși nu le pot afla identitatea...

Ajungând acasă, văd că nu e nimeni acasă. În schimb, la televizor, se transmitea live o nouă misiune a Buburuzei și a Motanului Noir. Căutând cheia pentru a închide ușa de la casă, o găsesc sub un dulap. Acolo mai găsesc un poster. După ce îl deschid, găsesc FAȚA TATĂLUI MEU PE EL CARE FĂCEA RECLAMĂ LA UN PARFUM?! Ce caută ăsta aici? Ce e ăsta? Apoi mai găsesc o scrisoare înăuntrul lui.

Miraculos: Vieți Diferite Volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum