Capitolul V

179 8 4
                                    

Perspectiva Adrien

Mă simt ciudat. Dar, cu greu, reușesc să adorm.

Perspectiva Piangis

În sfârșit, momentul mult așteptat a sosit. Buburuza și Motan Noir vor pierde în sfârșit.

- Gabriel, nu vrei să îmi spui identitatea celor doi eroi?

- Nici în visele tale! Sunt oricum bătrân. Sunt închis de 14 ani.

- Dacă nu îmi spui, o omor pe Adele.

- Nuuuuuuu! Nu o omorî!

- Deci îmi spui?

- Da. Ei sunt...Niște oameni!

- Dacă nu îmi spui în trei zile, am să o omor pe Adele.

- Omoară-mă pe mine!

- De tine mai am nevoie, Hawk Moth!

- Nu mai sunt Hawk Moth!

- Nu mai ești, dar vei fi!

Perspectiva Gabriel

Mi-e frică pentru Adrien! Mi-e frică pentru familia lui. Săracii gemeni! Trebuie să le fie foarte greu.

Perspectiva Adrien

Mă trezesc de dimineață. Îl văd în fața patului meu pe Plagg, uitându-se la mine cu ochii înlăcrimați.

- Nu ai visat nimic?

- Ba da. Am visat că ne luptăm cu Piangisul iar acesta câștigă, având lumea la picioare. Spune-mi te rog că nu se va întâmpla asta.

- Ba da. Ai primit puterea cunoașterii se pare. Părinții tăi trăiesc!

- POFTIM?!

- Da. Așa e. Doar că sunt închiși de Piangis.

- Offf.....Trebuie să îi salvăm!

- Trebuie să avem grijă de lume!

- Marinette nu trebuie să afle.

- Nici Tikki nu știe.

- Plagg, îmi răspunzi sincer la o întrebare? Cine e Andre Sancvier? De ce semănăm izbitor de mult?

- Andre... Îți voi raspunde la întrebare cu o altă întrebare. Cum sună numele Andre Agreste?

- SUPER! DAR Stttttaaaaai! El e fff..Iuuu..Ll meu?!?!?!

- Din păcate, da. Chloe a vrut să se răzbune pe tine. I-a plătit pe toți doctorii unde avea Marinette ecografie. Apoi, voi ați știut doar de Elisse. Dar nimeni nu trebuie să afle.

Atunci, cad în genunchi. Mă pornesc în hohote de plâns. Nu mă mai pot opri, deși Plagg îmi tot spunea că Marinette e pe cale să se trezească.

Perspectiva Marinette

Mă trezesc din cauza hohotelor lui Adrien.

- Iubitule, ce ai...Nathalie! Adrien...

- Ce s-a întâmplat, Marinette! Adrien?!

- Iubitule, ce s-a întâmplat? Plagg, spune ceva!

El nu face decât să ne întoarcă spatele și să plece la birou. S-a întâmplat ceva grav.

- Adrien, spune-mi ce s-a întâmplat.

El nu se mișcă. Plânge întruna și nu zice nimic. Toți eram in pijamale căci era 5 dimineața.

Perspectiva Elisse

Mă trezesc de dimineață și o strig pe Nathalie. Aceasta nu răspunde. Deodată, aud pe cineva care PLÂNGE?! DE CE AR PLÂNGE?

- Hei, cine plânge?! Am spus eu uitandu-mă în jur. Apoi, îl văd pe tata care plânge.

- Mamă, de ce plânge tata?

- Nu știu nici eu.

Mă îmbrac și merg la școală deoarece mama mi-a spus că trebuie să merg la școală. Eram cu gândul doar la tata. Urc într-o limuzină uriașă și merg la școală.

Când ies din limuzină, toată lumea se uita ciudat la mine, în special Matteo.

- Elisse, ce...Ai?

- Nu știu nici eu. Cert e că asta e viața mea.

- Vai!

- Uite, fata cea săracă a devenit o bogată răsfățată! A spus Attene.

- Mai scutește-mă!

Nu mă gândeam la nimic decât la tata. Atunci, îl văd pe Motan Noir care a căzut în fața mea.

- Trebuie să te duc departe! Ești în pericol!

Întradevăr era un akumatizat. Din acela cum numai Piangisul poate trimite.

Perspectiva Adrien/ Motan Noir

O duc pe Elisse într-un loc sigur și încep să lupt singur. MARINETTE era acasă, nici măcar nu știa despre luptă.

- Ei, să te vedem!

- Nu mă vei învinge vreodată!

Atunci, se face uriaș distrugând întregul Paris.

- NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

- Îmi dai miraculosul tău, mi te predai mie și las Parisul în pace.

- Niciodată!

Atunci, mă lovește cu o baghetă dar nu mă nimerește. În fața mea apare MOTAN NOIR?!?!?!

- NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Andre!!!

Atunci, el cade în brațele mele.

- Puiul meu! Am șoptit eu.

- Deci...Ce ai de gând?

- Nu voi renunța niciodată! Puterea celor 2 fluturi!

Atunci, îl împroșc cu magie albă. El dispare.

- Motan...Noir!

- Andre!

- Mă.. Cunoști?

- Da. Dar nu contează. Îți mulțumesc oricum că m-ai salvat.

- Să nu spui nimănui despre identitatea mea!

- Pe cuvânt de pisică!

- Unde e Buburuza?

- Am hotărât să lupt singur pentru a nu o pune în pericol.

- Dacă nu veneam eu, mureai!

- Pentru asta îți mulțumesc!

Perspectiva Andre

Motan Noir lăcrimează. Nu știu ce s-a întâmplat, dar sper să fie în regulă.

Adevărul iese la iveală întotdeauna! Păreri?

Miraculos: Vieți Diferite Volumul 3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum