Perspectiva Elisse
- Trebuie să stai aici. Momentan, nu poți face nimic.
- Cum poți spune asta?
- Așa bine.
- Of...
Perspectiva Adrien
Ne pregătim pentru prima misiune.
- Ne putem transforma? Totul va decurge mai repede!
- Nici gând! A spus bunicul.
- Of!
Atunci, ne îmbrăcăm în haine negre și ne luăm o sabie pe care ne-am făurit-o noi înșine întreaga ziuă.
- Să mergem!
Facem o piruetă și urcăm pe cai. Apoi, înaintam rapid înspre prima noastră misiune.
Perspectiva Elisse
Trebuie să îmi ajut părinții.
- Nathalie, vino puțin!
- Ce e, dragă?
- Unde ai zis că s-a dus mama? A, la Maestrul Fu. Îmi poți spune unde locuiește?
- De ce?
- Trebuie să îmi ajut părinții.
- Nu te pot lăsa să te aventurezi in ceva atât de periculos.
- Trebuie mătușa!
- Of, bine! Stă chiar acolo! A spus ea arătându-mi pe geam casa lui chinezească.
O iau la goană înspre ea.
- Cum ajung în dimensiunea părinților mei?
- Trebuie să creezi un vârtej. Dar nu e timpul, așa că nu te voi ajuta.
- Buburuza și Motan Noir au mers deja acolo?
- Da...
Perspectiva Adrien
E seară. Ne luam săbiile, ținuta de ninja(știu că sunt din Franța dar se știu lupta că ninja), și plecăm în misiune. Aici, trebuie să îl ucidem pe unul din dușmanii regelui. Apoi, la 10 misiuni împlinite corect, va apărea Piangisul. Se spune că după acele 10 misiuni vom fi pregătiți să îl învingem pe Piangis.
- Să mergem! Avem treabă!
Atunci, ne îndreptam înspre minunata reședință a celuia pe care trebuia să-l ucidem.
Perspectiva Marinette
- Marinette, trebuie să îți spun ceva! A spus Tikki șoptind.
Ne retragem puțin, astfel încât să nu fim observate.
- Marinette, trebuie să te retragi din luptă!
- Oricum am de gând să-l ucid pe acel băiat, Andre.
- POFTIM?!
- Trebuie să îl ucid.
- Of, Marinette!
Perspectiva Tikki
Nu știe ce se va întâmpla. Dar eu nu o pot opri.
Perspectiva Marinette
Atunci, ne împărțim în mai multe grupuri. Eu sunt cu Andre, iar ceilalți doi împreună. Am ocazia perfectă de a-l ucide. Omorâm din prima acei soldați, iar acum, e cu spatele la mine. Face o piruetă și înfig sabia în spatele lui. Dar deodată, cineva geme puternic. Era...ADRIEN?
- Adrien, nu! De ce ai făcut asta?
- Ai...Grijă de...El! A spus el cu ultimele puteri.
Apoi, și-a dat duhul.
- Adrien! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! De ce?! Adrien, revino-ți! Nu mă poți părăsi. Adrien!!!
- Adrien! A spus Plagg și Tikki ieșind deodată din hainele noastre negre ca tăciunele.
Perspectiva Tikki
Am avertizat-o. Însă, acum, va pune toată vina pe Andre.
Perspectiva Plagg
Nu, nu, Nu, Nu, nu , nu! Nu, Adrien!
- Adrien, nu poți muri așa! Nu mă poți lăsa așa! Nu poți...
Atunci, eu și Tikki ne ascundem deoarece venea armata de soldați.
Perspectiva Marinette
De supărare, i-am doborât pe toți într-o clipă.
- Unde e Adrien?! A strigat el făcând un semn cum că a îndeplinit misiunea.
- Adrien...A...Murit! Am spus leșinând de supărare.
Trist, știu! Am plâns scriind capitolul ăsta. În curând, am să fac și perspectiva Andre, care și-a pierdut tatăl. Va afla adevărul. Întrebarea e: Adrein e alesul. Se vor descurca cei 4 fără el?
CITEȘTI
Miraculos: Vieți Diferite Volumul 3
Fiksi PenggemarDupă ce au scăpat de răul suprem, cei doi s-au căsătorit urmând să aducă pe lume copii. Dar, nu la mult timp după nașterea acestora, răul va reveni pe pământ. Vor reuși cei doi să-și îndeplinească datoriile atât de părinți cât și de super eroi? Cont...