Mesajele

817 18 0
                                    

Ma trezesc mult mai tarziu decat de obicei.Defapt nu m-am trezit eu, ci mama.Este sambata.Nu m-am gandit cu privire la ce o sa fac astazi.Poate ca ar trebui sa imi schimb programul.Iau micul-dejun si apoi ma duc sa citesc.Putin mai tarziu, Carla vine sa imi verifice semnele vitale si noteaza ceva in carnetelui ei medical.Si mama are unul.Din cand in cand mai arunc cate o privire pe geam.Olly este de negasit.In rest totul este la fel.Pe seara apare la geamul din camera lui.Imi scrie pe o bucata de carton:Bună.
Ii raspund tot cu buna.Imi scrie care e numele lui.Ma intreaba care e numele meu.Ii spun ca numele meu este Maddy.Ma intreaba daca am adresa de e-mail.I-o scriu apoi el mi-o scrie pe a lui.Ma arunc pe scaun si deschid calculatorul.Ma conectez si imi apare imediat o cerere de prietenie de la genericus.com.Incepem sa vorbim...Se poarta ciudat.Ne spunem noapte buna.Imi trimite un emoticon cu fata vesela.Ma imbujorez si inchid calculatorul.De ce ma simt asa ciudat.Parca am fluturi in stomac sau ceva de genu.Incerc sa adorm dar mi se intampla la fel.Nu pot adormi..Off ce greu e.

Urmatoarea zi nu ma simt prea bine.Ma doare capul.Pun o melodie.Daca vreti sa o ascultati melodia,am pus numele :Ariana Grande - Everyday ft. Future.Imi place mult melodia asta.Primesc un mesaj.E de la Olly.Scrie:

-Buna,ce faci?

-Bine,tu ce faci?

-La fel.Situatia in casa nu s-a schimbat.(Olly)

-Imi pare rau sa aud asta.(Eu)

-Ai vrea ca maine sa vin pe la tine?(Olly)

-Nu stiu ce sa zic.Mama cred ca o sa se prinda in curand ca vii pe la mine.(eu)

-Nu-ti fa griji.O sa ma asigur ca nu se intampla nimic,zise Olly.Auzi,vrei sa iti arat ce am invatat la mate?

-Da sigur,de ce nu...Sunt plictisita dar totusi sunt atenta la ceea ce imi arata.Nu vreau sa vada ca par neinteresata,stiu cat de mult iubeste matematica.

Olly nu mai zice nimic.Si-a dat seama ca nu prea am chef de vorba.Ne-am spus noapte buna ,iar lumina din camera lui s-a stins.Intradevar tatal lui nu este chiar un tata foarte bun.Dar banuiesc ca in fiecare casa sunt conflicte la un moment dat.O doamne......Eu n-am observat un lucru de cand m-am trezit.Toata camera mea e plina de sute de desene facute de mine.Incep sa le smulg de pe pereti inainte ca mama sau oricine sa le vada.Ce sa fac cu ele?Ma gandesc sa le dau foc dar la un moment mama sau Carla o sa se intrebe de ce miroase a fum in casa.Simt ca ceva rau o sa se întâmple in curând.Sa-l intreb pe Olly?Nu,nu se poate.Si el ar intra in panica sau ar face o nebunie.Ce va spune mama,chiar daca le ascund o sa le gaseasca.Totusi ma hotarasc sa le ascund.Ma duc in bucatarie unde mama bea un pahar cu lapte si se uita la televizor.Ma asez langa ea unde ne uitam la o telenovela,dupa cateva momente ochii mi se inchid si adorm.
Ma trezesc și ma ridic din pat.Ma doare capul foarte rau.Observ cu greu ca nu sunt in camera mea.Unde sunt?Dau sa ma ridic din pat dar ma opresc când aud niște pași venind spre mine.Unde este Carla sau mama?Ma pun repede in pat și ma prefac ca dorm.Imediat usa se deschide dar nu îmi pot da seama cine este.Incerc sa îmi controlez respirația dar nu îmi prea iese.Dintr-o data ma izbește un miros cunoscut,un parfum bărbătesc dar tot îmi este teama sa îmi deschid ochii.
-Știu că nu dormi.Hai ridica-te,trebuie sa mănânci,aud o voce blândă adresându-mi-se.
O doamne ce sa fac?Imi deschid ochii încet și constat ca doi ochi verzi ma privesc.
-Olly?Ce cauți aici și mai important ce caut eu aici?
-Liniște

ABSOLUT ToTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum