Capitolul 7

324 9 7
                                    

Azi ma trezesc mai devreme,înainte sa treacă mama pe la mine și încep sa citesc o carte.O sa va povestesc despre cartea pe care o citesc.Uneori fac joc de roluri,intrând in pielea mai multor personaje,astfel dându-le viața.Stiu ca suna caraghios dar puteți încerca și voi asta,defapt fiecare persoana e un personaj in viața,spre exemplu la scoala.Spui mereu ca ești bine dar asta este doar o minciuna,porți mereu acea față cu zâmbetul pe buze dar tu plângi pe interior,si cel mai trist lucru e faptul ca nimeni nu observa asta.Dar lăsând lucrurile la o parte cred ca și eu as fi făcut aceleași lucruri dacă as fi avut o viața normala,una in care sa merg la scoala și sa am prieteni,știți despre ce vorbesc.Asa începe și cartea mea,una pe care am găsit-o online,"Fata uitată",m a atras foarte mult numele cărții.Ceea ce v am spus mai devreme este începutul cărții.Aceasta carte este despre o familie aparent perfecta,doi părinți iubitori,care duc o viața linistita alături de cei 3 copii ai lor,pana când intr-o zi una dintre fetele lor se îmbolnăvește grav și nu se știe ce boala are.A lipsit un an de la scoala,fiind diagnosticata cu depresie.Fata aceasta se numea Elli și era o artista,ridica ordinarul la rangul extraordinar.Prin traducere,transpunea natura simpla într-un mod impetuos pe pânza.A câștigat multe premii,pana când s a imbolnavit.La scurt timp după ce "aflase" ceea ce are,mama ei a innebunit.S-au întâmplat niște lucruri groaznice,care au marcat-o și la propriu și la figurat pe Elli.Cand a început scoala,toți copii se uitau ciudat la ea,mereu o barfeau și o criticau,tratând-o ca pe o ciudata.
Asta a fost un rezumat despre cartea pe care am citit-o.Carla intra in camera și îmi da medicamentele,apoi iau micul dejul.In următoarele ore îmi termin temele și mai citesc puțin.In jurul prânzului cineva bate la ușa.Cine o fi?De obicei Carla nu bate asa,e diferit ciocănitul.Inainte sa ajung la ușa,aceasta se deschide și pe ea intra Olly.
-O Doamne,ești aici!Dar cum?
-Buna și ți-e Madd!Mi-a dat voie Carla sa intru.Zice apropiindu-se de mine.Incep sa ma înroșesc.De ce mi se întâmpla asta?!Se apropie de mine,in sfârșit lipindu-și fruntea de a mea.Ma apropie de el iar mi e începe sa îmi bată inima foarte repede,de parca as fi alergat la maraton.Ma uit la buzele lui și el la ale mele.Se apropie lent,lipindu-și buzele de ale mele încet.Se simte atat de bine atingerea lui,și nu am pățit nimic după ce m a atins.Se desprinde ușor și ma privește amuzat.
-Ai vrea sa fi iubita mea?Se lasa tăcerea,neștiind ce raspuns sa dau.Inima îmi spune normal,e tipul pe care îl plac dar creierul îmi spune nu...

ANUNȚ IMPORTANT!!!

Hey guys,la cerintele voastre am făcut și acest capitol.Scuzati-mi eventualele greșeli de ortografie,dar am fost foarte ocupată săptămânile acestea,mai ales ca s-a încheiat primul semestru de scoala,teste,înțelegeți ce vreau sa zic.Ideea este ca vreau sa ma opresc cu aceasta carte și sa scriu alta,m-am gandit mult la asta.Deja am câteva capitole,o sa mă mai gandesc dacă o sa o postez sau nu.As vrea sa stiu și părerea voastră,dacă vreți sa continui cu aceasta carte sau sa postez alta,voi sunteți cei care alegeți.M-ar ajuta foarte mult dacă ați vota cartea,și Spuneți-mi părerea voastră despre ea.
Vă iubesc muuult!❤️👀

ABSOLUT ToTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum