O noua activitate

771 14 6
                                    

Ma trezesc de dimineata pe la ora 07:06.Pe cer norii sunt colorati de un roz palid dar accentuat de un portocaliu foarte puternic.Iau micul dejun apoi ma duc sa citesc din Micul print si ascult muzica.Pe la pranz ma decid ca trebuie sa ma uit la un serial sau film.Am o lista facuta cu filme sau seriale pe care le-am vizionat,dar de asemenea o lista mai lunga decat cea cu filme cu carti pe care le-am citit sau pe care vreau sa le citesc.Nu pot sa decid daca vreau sa ma uit la un serial sau film.Carla imi ia tensiunea,iar valorile sunt normale.Ca de obicei.Dupa amiaza ma decid sa ma uit la filmul:Oameni mari si fara minte 1,2.Pe seara ma duc in camera de presurizare si imi invat la arhitectura pentru maine.Nu stiu de ce dar SKYPE-UL mi s-a blocat de multe ori in ultima perioada,iar lectiile cu profesorii prin intermediul internetului devine foarte grea.Olly a inceput scoala si nu imi mai scrie asa des.Doar un buna,ce faci si cam atat.Cred ca eu mi-am imaginat prea multe.La inceput uram jurnalele dar acum am inceput sa scriu intr-unul.Imi e greu sa ii mai ascund lucruri mamei.Stiu ca la un moment dat o sa afle si o sa o ranesc foarte tare,va fi nervoasa si va fi mult mai drastica in privinta supravegherii mele nu ca n-ar fi si acum.Cred ca Olly incearca sa ma evite.Tatal lui e mai rau ca oricand deci treburile nu merg ata de bine pe cum speram.Ce n-as da sa pot fi si eu o fata normala ca ceilalti oameni,sa pot iesi afara si sa fac lucruri obisnuite.Cel mai mult imi doresc sa merg la mare dar stiu ca asta nuse va intampla niciodata.Ma doare faptul ca Olly ma ignora.Oare ince sa simt ceva pentru el?Adica nici  nu stiu cum e iubirea,iar fata de parinti nu se pune,chiar daca am citit carti despre asta tot nu imi dau seama prea bine.Ma pun la somn,maine o sa fie iar o zii din viata mea de calvar.

  -Maddy trezeste-te,ai dormit prea mult!Este ora zece...o aud pe mama strigandu-mi.Ma ridic cu greu din pat.Ma cam doare capul.Aseara nu am prea putut dormiDeodata am observat ca am desenul pe care in tot desenam pe mana stanga,era de culoare neagra,ca un tatuaj imprimat in piele dar era foarte  mic dar daca te uitai atent se putea observa.

 -Haide Maddy,micul de jun este gata,o sa se raceasca,zice mama.

 -Imediat mamă.Ma imbrac repede ca sa nu vina mama sa ma verifice de ce nu vin,oricum m-am trezit tarziu si o sa intre la banuiele.Nu imi sta in fire sa dorm atat.Ma duc spre bucatarie de unde vine un miros imbietor.O gasesc pe mama facand ultimele clatite,acestea fiind cu sirop de artar,preferatele mele si ale tatei...

 -Buna dimineata scumpo,ti-am facut niste clatite stiam ca iti plac,imi zambeste in timp ce oprea aragazul.

 -Neata mama,stii cui ii mai placeau clatitele astea?O intreb abtinandu-ma sa nu plang.Mamei i se prelinge o lacrima pe obrazul drept uitandu-se la mine si raspunzandu-mi:

 -Tatalui tau...Dar sa nu ne gandim la asta.Astazi mi-am luat liber pentru ca voiam sa petrecem mai mult timp impreuna.

 -Ok,zic in timp ce savuram delicioasele clatite,prefacandu-ma ca e totul ok.Ser sa nu observe ca am desenul acela pe mana.

 -Cum de te-ai trezit asa tarziu,tie nu iti sta in fire?intreaba mama.

Off,credeam ca nu ma va intreba...Imi musc obrazul pe inrerior incercand sa gasesc un raspuns.

 -Am avut de citit o carte pentru doamna Smith la romana pentru astazi,am stat mai mult aseara ca sa termin cartea..

 -Mama nu are nicio reactie pentru cateva momente apoi spune:

 Maddy sti ca trebuie sa te culci la ora fixa!Vorbeam eu cu doamna Smith,sa nu se mai intample si data viitoare sa iti imparti timpul mai bine si sa nu mai ramai cu lectiile si invatatul neterminate,bine?

 -Bine mama,zic ridicandu-ma de la masa.Ma duc in camera mea unde ma apuc de scris o carte pe internet,scriu in jurnal si ma uit pe fereasta.Nicio reactie,pesemne ca Olly e la scoala,sora lui tot la scoala,tatal sau la serviciu,iar masa sa pe la vreo prietena.


ABSOLUT ToTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum