Na południu Kaliforni w USA mieszkała pozornie zwyczajna 16-latka. Angelina Wilson , ponieważ tak się nazywała miała kręcone brązowe włosy lekko fiołkowe oczy oraz smukłą sylwetkę. Mieszkała w domku jednorodzinnym z dużym , zadbanym ogrodem . Uczyła się dobrze. Przeważnie miała czwórki lub piątki . Posidała wielu przyjaciół w szkole ze względu na charakter ale niektórzy poznawali ją tylko ze względu na wygląd. Lubiła grać na gitarze ale uczęszczała też na zajęcia z siatkówki. Czas wolny spędzała w ogrodzie podlewają lub robiąc zdjęcia kwiatom albo huśtając się na wielkiej huśtawce. Często czytała książki jeśli ja interesowały a jeśli nie to odkładała tę książkę na półkę nigdy jej raczej już nie otwierając. Była ambitna , koleżeńska i uczynna ale była też porywcza więc często wpadała w złość. Nie brakowało jej za to pewności siebie co było jej zaletą.
Angela właśnie wróciła ze szkoły. Weszła i leżała 20 minut przeglądając facebooka i inne portale społecznościowe. Potem zeszła na dół odgrzała spagetti i zjadjadła je. Następnie postanowiła obejżeć telewizję. Odpaliła komputer i zagrała w the sims 4. Wróciła ze szkoły o 14.08 a jest już 17.00 lubiła chodzić wieczorem na spacery ponieważ wtedy świat wydawał się jej magiczny. Więc przechadzała się po ogrodzie gdy zupełnie niespodziewanie usłyszała odgłosy...
CZYTASZ
Angel(ina)
Teen FictionJest to książka idealna dla nastolatki lub dla miłośników fantasy. Jest to połączenie tajemnic i oraz szalonych pomysłów. Myślę że jak szukasz dobrej książki to właśnie na nią trafiłeś. ...