Auzea țipetele lor de jos, până în camera ei.
Din nou, aceleaşi motive, acelaşi om care începea cearta şi aceleaşi cuvinte înțepătoare urmate de liniştea care urla pe fundal .
Era ceva clişeic la mijloc...O familie fericită şi apoi apare un motiv care să le ştirbească zâmbetele curate de chipuri. Furia de pe chipul mamei sale şi teama de a pierde de pe a tatălui său nu făceau decât să-i întărească suspiciunea. Tatăl ei, sigur făcuse ceva încât pe ea să o dezamăgească şi pe mama ei să o facă să îl urască. "Macar Arthur nu e aici să vadă asta..." şopti mai mult pentru ea, dorind să coboare pentru a încerca din nou să îi împace, chiar dacă ştia că ar fi eşuat lamentabil ca de fiecare dată.— Urcă înapoi, Solange! o auzi pe mama sa spunând înainte să pună piciorul pe prima treaptă a scărilor.
Asta e între mine şi tatăl tău, continuă femeia când observă că fata a rămas nemişcată în acelaşi loc. Ce poate fi atât de grav încât să nu discute de față cu ea?
Nu mai făcuseră asta niciodată.— Vreau ca asta să se termine!Solange va merge cu mine, Arthur este major, va decide singur.
Țipetele se opriseră...Şi brusc...În locul acelor cuvinte, prefera urletele.
Nu trebuie să fii un om inteligent să-ți dai seama că familia ți s-a destrămat când auzi aşa ceva.
Fugi din camera ei când auzi uşa trântită şi coborî scările în grabă. Nu aşa va fi sfârşitul, gândi sărind ultimele trepte.— Stați! țipă către părinții ei, având lacrimi în ochi.
— Solange, du-te în camera ta! se răsti actuala doamnă Lawrence către puştoaica de şaisprezece ani. Femeia nu înțelegea de ce un copil imatur ca fiica ei se băga în fiecare dispută pe care o avusese cu tatăl său. În definitiv,ea era doar un copil, trebuia doar să învețe şi să facă ce i se spunea, nu să încerce să rezolve nişte probleme care o depăşeau până şi pe ea la cei patruzeci de ani ai săi.
Deşi n-ar fi recunoscut în veci, nu-i displăcea ideea de a fi din nou independentă şi de a părăsi numele de Lawrence pentru a-l lua înapoi pe cel de când era domnişoară: Willard.
Înainte de a se căsători cu ea, Carson îi promisese că o va lăsa să-şi păstreze şi numele ei, mințise cum a făcut-o la altar când i-a zis că-i va fi fidel până când moartea îi va despărți. De ce soarta a fost atât de crudă cu ea şi soțul ei a înşelat-o cu o femeie cu douăzeci de ani mai tânără ca el?Întrebarea asta o bântuia mai tot timpul...La fel ca şi faptul că s-a căsătorit cu un bărbat cu aproape nouă ani mai în vârstă căruia îi dăruise un băiat şi o fată. Şi-a promis ei, că nu o va lăsa pe Solange să se îndrăgostească şi să ajungă să sufere la fel ca ea. Nu voia să-i spună fiicei sale mai multe detalii în privința divorțului, pentru că se temea ca fiica ei să nu facă vreun atac de cord. Blestema doctorii care i-au ascuns faptul că fiica ei avea probleme cu inima încă de când o purta în pântec şi ea cu soțul său, au aflat abia dupa câteva luni de la naşterea micuței făpturi că orice motiv banal, i-ar fi fatal şi moartea ar fura-o de lângă ei.— Nu mamă, nu mă împiedica şi astăzi să spun ce am de spus! deja ridicaseră tonul la mama sa şi mama sa nu ştia cât mai avea să reziste în ritmul ăsta.
Regulile casei interziceau clar folosirea unui ton ridicat, însă se pare că cea care le făcuseră, alesese să le încalce aşa că Solange îşi revendicase dreptul de a se face înțeleasă apelând la modul în care ajung să recurgă adulții disperați de obicei: țipetele şi urletele.Niciodată nu i-a plăcut să dea dovadă de needucare şi isterie însă de data asta avea un motiv nobil.—Nu mă face să-mi pierd cumpătul şi urcă în camera ta acum!
Biata fată...Nu înțelegea ce motiv ar avea mama sa îi ascundă cauza divorțului.Dar oricare ar fi fost acesta,
de ce nu încetau să o trateze ca pe un copil?Începuse să-şi controleze respirația şi ştia cum să evite un infarct căci problemele ei cu inima,
fuseseră din totdeauna un impediment în integrarea ei.Nu se putea integra între colegi sau în vreun grup, nici măcar prieteni n-avea şi se pare că şi părinții ei voiau să o excludă din problemele de familie la care şi ea ar trebui să participe.
CITEȘTI
Adio până mâine...
RomanceNu îşi dorea decât ca familia să fie din nou cum era odinioară...Dar tatăl său distrusese totul când a ales să fie laş şi să îşi înşele partenera de viață. Nici nu şi-a dat seama când i-a făcut pe toți să-i cadă la picioare dintr-o minciună ce trebu...