SEX

6 1 0
                                    

  Někdo zazvonil...Hana šla otevřít před dveřmi stál Adam." Adame co tady děláš???" řekla Hana... "Chtěl jsem se podívat jak se ti daří" řekl Adam. Najednou se za Adamovými zády objevil Honza. "Co tady děláš" řekl Honza.Adam se bezeslov otočil a odešel. Hana pozvala Honzu dál.Hana se oblékla a šli do restaurace.Tam si dali romantickou večeři a šli k Haně domů.

Doma...
...Honza se šel vysprchovat a Hana šla  připravit postel.Lehla   si do postele vzala knížku a čekala na Honzu.Voda se po chvíli zastavila,ale Honza dlouhou dobu nevycházel.Hana se bála jestli se mu něco nestalo.Šla se tam podívat.Otevřele dveře a Honza nikde.Podívala se za dveře a tam Honza stál.Chytl  Hanu kolem pasu vzal ji do nátuči..začal vášnivě líbat a pomalu snou šel do postele.

Haniny myšlenky...
... Lekla jsem se když tam Honza nebyl, ale on věděl že se přijdu podívat a tam namě počkat.Pak mě vzal kolem náruči a začal vášnivě líbat.Takhle mě nikdy nikdo nelíbal.Tak krásně tak vášnivě..připadala jsem ji jak v nebi....a nejkrasnější bylo jak do mě pronikal.Tak lehce a zároveň tak silně až se stěny otřásaly.

Honzovi myšlenky...
...vyšlo mi to věděl jsem že omě bude mít starost a přijde se podívat.Jak jsem ji objal a začal líbat tak se tak krásně usmívala jako ještě nikdy.Měl jsem strach co bude dělat až do ni budu pronikat.Ale ono to sní bylo tak vášnivý a tak krásný.

V posteli...
...celá postel se otřásala otřásal se dokonce i nábytek.Ráno mi přinesl do postele snídani a jemným líbáním mě probudil.Odložila jsem snídani a pokračovali jsme sčím SME večer začali.Najednou někdo rozbil dole v obýváku okno a šel po schodech .Rychle jsme se oblíkly a Honza se šel podívat kdo tam.. je..otevřel dveře a uviděl ...pokračování příště

Ahoj doufám že se vám moje další kapitola líbila..dopředu se omlouvám za chyby  a za krátkou kapitolu...Teste se na další kapitolu.
PS..omlouvám se že tahle kapitola vyšla po dlouhé době ale musím se učit do školy a nějak nestíhám ...zatím ahoj😉

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tajně Zamilovaná Kde žijí příběhy. Začni objevovat