Otevřela jsem dveře a uviděla jsem Honzu a jeho sestru jak hrály na ixboxu hry.Proto takový zvuky ......strašněn se mi ulevilo,že tam nemá nějakou holku.Moment ty nejsi nemocný?Honzova sestra řeka,že nás nechá osamotě a odešla s pokoje.Jaktože nejsi nemocný...zeptala jsem se ho.Ani jsem nemocný nebyl jen jsem chtěl aby sis v hlavě srovnalas jestli mě miluješ a nebo ne.Jelikož si přišla tak už sem si na 100% jistý,že mě miluješ...řekl mi.Takže tohle byla jen zkouška jestli tě miluju.Nevěděla jsem jestli na Honzu mám být naštvaná nebo mám být spíš ráda.Jak jsem tak přemýšlela všimla jsem si asi po 5 minutách že Honza zmizel.Co se stalo?Kde je?Začala jsem na celý jeho byt křičet Honzo kde jsi?Nikde jsem ho tam nemohla najít tak jsem mu v kuchyni nechala vzkaz a šla ho hledat do města.Nikde nebyl asi po 3 hodinách jsem to vzdala a šla jsem domů.Dveře od domu byly otevřeny do kořán.Opatrně jsem vešla do domu.Zdálo se,že níkdo doma nebyl.Šla jsem se podívat do svého pokoje.Když jsem vešla do pokoje...otevřela jsem pusu do kořán.V pokoji stál Honza s kytarou v ruce a spíval písničku co sám vymyslel.Písnička byla o 2 lidech co se mají rádi a nevědí jestli ten druhý cítí k tomu prvnímu to co on k němu.V písni ješte zaznělo,že udělal nejvetší chybu,když si ze mě tenkrát udělal srandu s kamarády.Se štěstí jsem začala brečet ani nevíte jak jsem byla štastná.Byly sme u mě v pokoji a asi po 20minutách mi napsala mamka,že dneska budu doma sama,že musí zůstat v práci.V tu chvíli něco Honzu napadlo,že mě vezme na rande do kina.Já jsem se šla převlíct a Honza šel domů.Řekl mi,že pro mě za hodinu dojede......
První rande.......
Honza pro mě dojel domů a šli jsme do kina na romantický film.V kině mě obejmul kolem pasu,já se o něho opřela a koukali jsme se.Po 2hodinách co skončil film jsme vylezli s kina.Ke mě domů jsme šli pěšky.Třásla jsem se zimou tak mi Honza půjčil svou bundu aby mě už zima nebyla.U mě doma sme si lehly a koukaly se na další romantický film.Jak jsem se ráno brobudia Honza už vedle mě nebyl,jen tam ležel papír,kde bylo napsaný.....Včera jsem si to užil,bylo to krásný promin,že jsem nepočkal než se vzbudíš uz jsem musel jít odpoledne ti zavolám tvůj Honza.
Je pondělí.......
Ráno jsem vstala udělala jsem si ranní higienu.Celý víkend se mi Honza neozval měla jsem o něho ztrach,ale řekla jsem si že se dnes uvidíme ve škole.Jak jsem šla ve škole měla jsem takový blbý pocit.Ve škole jsem nevyděla Honzu.Zazvonilo na hodinu.Učitelka vešla do třídy a říka,že Honza měl.........pokračování příšte
Ahoj...doufám že se vám poje dalsí kapitola líbyla.Omlouvám se za chyby v textu a hlavně se mlouvám,že jsem tak dlouho nepsala neměla jsem na čem.......Teste se na další díl zatím
ČTEŠ
Tajně Zamilovaná
AléatoireAhoj jmenuji se Hana. Je mi 16let.Chodím na střední školu. Určitě jste všichni zažili ten pocit když někoho