V neděli jsem celý den ležela a přemýšlela o Adamovi a Honzovi. Nevěděla jsem si rady. Co když si země dělá Honza zase srandu a co když to ani Adam nemyslí vážně. Nevím si rady nevím co mám dělat. Radči jsem šla spát. Je pondělí....ach jo musím zase do školy. Uvidím tam Adama a Honzu to nedopadne dobře. Když jsem byla před školou tak tam namě čekal Adam ve třídě name čekal Honza. Oba dva se mě ptali natu samou otázku. Jak jsem se rozhodla jestli budu s Honzou nebo s Adamem. Zbaběle jsem od nich utekla. Říkala jsem si co teď co s tím mám dělat. Jak skončila škola utíkala jsem co nejrychleji domů abych nepotkala ani jedno z kluků. Jak jsem tak běžela uviděla jsem Adama u sousedů myslela jsem že tam namě čeká že mě chce překvapit.....ale to jsem si jenom myslela. Zarazila jsem se....Adam se tam líbal s mou sousedkou Emou. Rozběhla jsem se za Adamem začala jsem se ho ptá co to má jako znamenat. Po chvíli jsem se dozvěděl a že spolu půl roku chodí. Nevěděla jsem co mám v tu chvíli dělat. Otočila jsem se a šla jsem domů. Teď jsem si řekla když to semnou nemyslel Adam vážně tak co Honza myslí to vážně nebo je to zase jenom sázka. Nevěděla jsem co mam dělat celý den jsem pro brečela a potom jsem šla spát.
Ahoj je tu další kapitola omlouvám se že jsou chyby v textu a že je kapitola tak krátká. Ale tu kapitolu vám nahradím ještě dneska přidám další kapitolu. Tak co myslí tě myslí to Honza vážně nebo je to zase jenom sázka. Těšte se na další díl zatím ahoj☺
ČTEŠ
Tajně Zamilovaná
DiversosAhoj jmenuji se Hana. Je mi 16let.Chodím na střední školu. Určitě jste všichni zažili ten pocit když někoho