3 maanden later.
Ik zit op de bank met een kom cornflakes met een jogging en crop top op de bank. De laatste 3 maanden heb ik niet veel gedaan na de begrafenis van mijn oma. Ik zat in een soort depressie en wilde zo weinig mogelijk contact hebben met iedereen. Ik ga naar de keuken om mijn kom cornflakes weg te zetten en stoot per ongeluk mijn tas om en al mijn papieren vallen eruit.
Ik vloek tegen mezelf terwijl ik de papieren opraap en stop bij 5 dikke enveloppen. Het lijkt alsof ik een deja vu heb van het moment dat mijn oma me dit gaf. Ik laat direct alles vallen en ren naar mijn computer. Ik zoek allerlij plaatsen en data's op en na een paar uurtjes ben ik moe en val in slaap.
De volgende ochtend word ik wakker tussen allemaal papieren en heb ik een minuut nodig ma na te denken wat er allemaal is gebeurd.
"Euhm ik vond geld en ben dingen gaan opzoeken en dan ben ik in slaap gevallen." Mompel ik tegen mezelf .
Ik stond direct op en ging mezelf even opfrissen in de badkamer.
Toen ik klaar was deed ik even een simpele autfit aan liep naar buiten onderweg naar de Meir.
Ik ging wat spullen halen zoals in de Hema een notitieblok en in Urban Outfitters een bucket list en travel boekje en een grote wereldkaart bij 1 of andere winkel.
Ik ging naar huis en maakte heel mijn appartementje leeg zodat ik genoeg ruimte had voor mijn plan om de wereld rond te reizen.
Ik begon bij Europa omdat dat het makkelijkste was om mee te beginnen.
"Misschien kan ik beter beginnen bij Amsterdam want dat ligt het dichtste bij. Of beter bij Noorwegen zo kan ik naar beneden gaan." Zo zat ik dehele tijd te piekeren tegen mezelf.
Ik begon te tekenen op de kaart en ik had het na een hele dag vol krabbelen en piekeren had ik het, het plan om een wereld reis te maken en ik begin er meteen morgen aan.Ik word wakker door de wekker die een liedje van Justin Bieber.
Ik fris me op in de badkamer en doe comfortabele autfit aan want ik mense ik ga SHOPPEN!! En dat gebeurd niet vaak ik houd niet zo van shoppen ik vind het wel oke ik ga alleen las ik het echt nodig heb.
Ik heb winterkleding en zomerkleding nodig maar vandaag word alleen zomerkleding het is namelijk mei dus het word wel wat warmer.
Ik stapte in mijn auto en man ik heb echt een nieuwe auto nodig.
By the way ik was aangekomen op de meir (een winkelstraat in Antwerpen) en ik ging binnen in het eerste winkeltje dat ik zag daar hebben ik een paar shorts gekocht,bikini's, drie shirtjes en een jurkje dat tot net boven met knieën komt.
Zo heb ik nog een paar items gekocht en van die Romeinse sandalen, slippers, botjes met hak en adidassen.
Met nog wat zoeken achter mijn auto, want het was redelijk druk was ik eindelijk thuis ik was kapot en deed niet eens de moeite om me uit te kleden ik viel meteen in slaap.De volgende ochtend.
Ik moest nog een paar dingen doen voor ik echt kon vertrekken zoals een tent en een opblaasmatras en eten en pfff... nog zoveel. Wel ik heb iemand wie me kan helpen met tenten kopen en shit want ik heb daar geen verstand van.
Ik bel Mike een collega van werk hij is gek op camperen
dus hij kan me wel helpen.⬆Mike ⬆
"Hallo? Lily?."
"Hy Mike ik heb je hulp nodig."
"Oke met wat?"
"Wel...ik heb tenten nodig en ik heb er niet zoveel verstand van."
"Tenten? Jij? Je wordt al bang van het donker. Wat ga je doen dan?" Ik moest lachen van zijn opmerking hij had wel gelijk ik ben snel bang.
"Wel misschien moet ik dan maar mijn angsten in bedwang zien te houden, ik ga een wereldreis maken."
"Een wereldreis huh? Dan help ik je graag spreken we binnen een uur af bij dat tenten winkeltje."
"Oke is goed by."
"Daag."
Ik was aangekomen bij het winkeltje en zag hem al staan bedenkelijk kijken door het raam naar de vele tenten.
"Boe!" Hij verschoot zich dood dat hij bijna viel en keek me dan sirieus aan terwijl ik het uit proeste.
"H.a.h.a. Leuk ze zullen we naar binnen gaan." Ik knikte en stapte naar binnen.
"Dus wat heb je nodig." Vroeg hij.
"Euhm Ik ga wel redelijk lang weg dus een stevige grote tent dat niet rap scheurt en zo de kamer apart."
"Uhm oke volgens mij is deze goed." Hij wees naar een doos met op de voorkant een prent van de tent precies hoe dat ik hem wilde.
"Ja perfect nu alleen nog een opblaasmatras en pomp."
"Mja je kan ook je gewon matras gebruiken je auto is toch groot genoeg je hebt een soort van truck auto toch?"
"Ja dat is waar... oke dat doen we."
Ik reken af en zeg gedag tegen Mike. Ik ga hem wel missen hij was een goede vriend en stond altijd voor me klaar we hebben ook wel eventjes gedate maar we wilde liever vrienden blijven.
Het is nu 3 uur en ik ga direct mijn koffer inpakken.
Ik moet nog alles in mijn appartement opruimen en in een paar zakken dekens en kussens stoppen.
Ik heb besloten om morgen ochtend te vertrekken zodat als ik Frankrijk aankom ik op een open plek kan slapen en dan kom ik in de avond aan.
Als ik alles heb klaar gezet en in de auto heb gestopt ga ik in bed liggen, het is nu 19:30 dat is vroeg maar ik moet ook vroeg opstaan.Ik was op een berg en ik zag de zonsondergang de mooiste zonsondergang die ik ooit heb gezien, en toen voelde ik een hand op mijn schouder en ik draaide me om en toen zag ik...
Hy ik weet het een beetje saai maar bij het volgende stuk gaat ze op reis dus hold on
Kisses xx ❤
JE LEEST
The change in my life
AventuraHy ik ben lily ee doodnormaal meisje en een beetje saai. Tot op een dag ik naar mijn oma ga en ze iets zegt dat mijn leven helemaal verandert. ❤