Bölüm 4

16 4 0
                                    

Maviş şuan da bütün yakışıklılığı ile benim sıramda oturuyordu benim yani benim.İyice salaklaştım ya.Şu yellozu göndermem iyi oldu.Hoca sınıfa girdiğinde mavişe doğru yürüdüm.Ama o bana bile bakmadı.Lan bu çocuk niye kalkmıyor yerime geçicem.
"Pardon yerime geçicem kalkarsan diyorum"iyi bari sesim buradaymış.
Yüzüme bakmaya başladığında yüzümde bir şeyin olup olmadığını merak ettim.Hayır yani çok dikkatli bakıyor.Bu iyi birşey olasa gerek çünkü kalbim çok hızlı atıyor.
Geçmem için ayağıya kalktığında yerime geçtim çocuk gelir gelmez çocuğu kendimden soğutmayayım,ayyy tövbe.Ama çok centilmen ya kalk diyince kalkıyor.Yüzümü biraz fazla izledi ama, değer.Yüzünü incelemeye başladığımda dikkatimi ilk çeken tabikide mavi gözleriydi.O maviler keşke sadece bana baksa ama hocaya bakıyor.Bütün gün mavilerini izleyebilirim.
Aniden bana dönmesiyle ne yapacağımı şaşırdım.Yan tarafında birini izliyomuşum gibi oraya bakmaya başladım.
Kesin anladı.Hayır ben niye çocuğu izliyorsam.Tatlı olabilir,ama bu izlemem gerektiği anlamına gelmiyor.Ama çok tatlı ya.Neyse dersi dinlemeliyim.Zaten dersleri anlamıyorum.En azından dinlemeye çalışmalıyım.
Ders çıkışı mavişim sınıftan çıktı.Ben bu mavişin adını hala bilmiyorum ya.Acaba adı ne?En iyisi Seline sormak o kesin bir yerden duymuştur.
Gözlerim sınıfta gezdirdiğimde sınıfta benden başka kimsenin olmadıgını gördüm.Kesin WC'ye gitti.Ne kadarda kibar bir kızım.
Sınıftan çıktım ve alt katta ki wc ye gittim.İçeriye göz attığımda Selin'in burada olmadığı gördüm yinede WC'ye girmeye karar verdim.Tam WC den çıkıyordum ki birkaç kızın konuşmasına şahit oldum.
'Kızım çocuk çok tatlı gördün demi!'
'Aynen gözleri çok güzel'
'Ama duyduğuma göre gaymiş'yuh gay mi ?
Olamaz oysa ki ne hayaller kurmuştum.Mükemmel bir kır düğünü daha sonra da Norveç'de balayı ama o gay mi yani.Hayaller hayatlar dediği bu olsa gerek.
'Gerçekten mi onun adına üzüldüm.Yakışıklı  çocuk hakkını yemiyelim.'sen kim köpek benim mavişime yakışıklı demek.
'Neyse adı neydi bu çocuğun?'
'Umut diye duymuştum.'Bir umut gay değildir.Bari adının hakkını verse.
'Kapatalım bu konuyu'dediler ve gittiler.Lavaboda elimi yüzümü yıkayıp kantine indim.Mavişimi bir masada tek başına otururken gördüm ve bir grup kızın ona doğru yaklaştığına şahit oldum.

Makasçı CansuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin