Bölüm 2

41 9 4
                                    

Bu kim acaba.Mavi gözleriyle o kadar yakışıklı görünüyordu ki.Eriyorum sanırım.İlk defa bir erkek beni bu kadar etkilemişti.Yeni gelmiş olmalı.Acaba benimle aynı sınıfta mı?
Kafamda binbir soru dolaşırken o okula girmişti bile.Hemen kendime geldim ve sınıfıma doğru yürümeye başladım.Salak gibi merdivenlerde kala kalmıştım.Umarım kimse farketmemiştir.Sınıfımı gerçekten özlemiştim.Yani benim şapşik arkadaşlarımı kim özlemez ki.
Sınıfa girdiğim an ile yere yapışmam birdi.Canım arkadaşım Selin üzerime atlamıştı
'Kanka bombalara gel'hiç değişmemiş üç aydır birbirimizi görmüyoruz o hâlâ dedikodu derdinde
"Sanada günaydın Selin"
'Onu bunu boşver okula yeni çocuk geldi haberin var mıydı'işte şimdi ilgimi çekmeye başlamıştı
"Mavi gözleri,kahverengi saçları olan çocuk mu?"Selin gözlerini pörtleterek bana baktı
'Kanka benim sana bir şey anlatmama gerek yokmuş.Sen çocuğu her ayrıntısına kadar incelemişsindir.'
"Yuh Selin benim ne işim olur onunla.Sen beni hiç bir erkekle gördün mü daha önce"
'Görmedim ama sanki bu çocuk senin ilgini çekmiş gibi'dedi ve gözlerini kısarak bana şüpheci bir şekilde bakmaya başladı
"Ne alakası var canım ben erkeklerden nefret ederim.Sadece yakışıklı olduğunu düşünüyorum"
'Ayyy bizim Cansumuz büyümüşte birilerini beyenirmiş'ona kötü bakışlarımdan birini atıp
"Onunla iletişime girmeyeceğimi sende biliyorsun."
'Biliyorum,biliyorum bilmez miyim'dedi ve kendi sırasına geçti.Tam yerime geçiyordum ki maviş sınıfa adımını attı ne yani ben bu yakışıklı ile aynı sınıfta mıyım!Biri beni tutsun.
'Ben tutarım'Ufuğun verdiği cevapla kendime geldim ne yani sesli mi düşündüm.Şuan da rezil olmuş olabilirim ama Ufuktan daha çok ilgimi çeken bana doğru gelen mavişti.Galiba yanıma oturmak istiyordu.Oturması için yanımdaki sandalyeden çantamı aldım.Ben yanıma oturur diye beklerken o arkamdaki sıraya geçti.O zaman hayal kırıklığına uğradım.Ne yani çakma sarışının yanına mı oturdu.İnanamıyorum!O kızıda hiç sevmiyorum.Erkek düşkünü.Ya benim mavişime sarkarsa.Makasımı onun üzerinde denettirmesin bana.Ders bitiminde o kızı takip ettim.Okulan arkasında sigara içiyordu.Bir dakika onun yanına gelenler kim.Bunlar üniversiteli değiller mi ben bunları geçen üniversitesiden çıkarken görmüştüm.Yaktım çıranı.Sana biraz ders versem sorun olmaz.Telefonumu çıkartıp resimlerini çektim.Öpüşüyo mu onlar.İğrenç!!Hemen birkaç fotoğraf daha çekip müdürün odasına gittim.Kapıyı tıklatıp gel sesini duymamla içeri girdim.
"Merhaba hocam"hoca hayattan bezmiş bir şekilde
'Efendim Cansu'
"Hocam bu sefer ben birşey yapmadım aksine yapanları size teslim etmeye geldim."telefonumu çıkartıp canım hocama gösterdim.Hoca elimden telefonu alıp gözlerini resimlerde gezdirdi.
'Kırk yılın başı bir işe yaradın Cansu'
"Hocam niye öyle diyorsunuz arkadaşımı bu kötü yoldan dönmesi için bu fotoğrafları çektim.Bu arada hocam canım arkadaşıma benim yaptığımı söylemezseniz sevinirim hocam aramızın bozulmasını istemem."
Hocam ben size fotolarıda yollayayım"
'Tamam çocuğum söylemem hadi ders zili çaldı doğru sınıfa banada arkadaşını çağır bir görüşelim.'fotoğrafları yolladım ve kapıya doğru yürüdüm
"İyi günler"dedim dısarıya adımımı attım. Sınıfa doğru ilerlerken içimdeki mutluluk tarif edilemezdi.
Kapıyı açtım ve içeri girdim yada giremedim.Kafamdaki acıyla geri yapaladım.Gözlerimi kapadım ve kendimi yerin soğukluğuna hazırladım.Taki bir çift kolun beni tutana kadar.Gözlerimi araladım ve beni tutan kişiye baktım.Bunu beklemiyordum.

Makasçı CansuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin