Malum yaştayım. Lisede son sınıf okumak malum ygs öğrencisi yapıyor sizi. Neymiş sosyal hayat olmayacakmış, gezip tozmayacakmışız. Cidden hiç anlamıyorum ve anlamayacaktım da. Neyse işte ben bu günlerde her gün kursa gidip geliyorum millet tatil yaparken. Hayatım iyice monoton olmuştu. Yalnızdım ve ciddi anlamda bu olay canımı fazla sıkıyordu. Aslında ne istediğimide pek bilmiyorum. Güvenmiyorum, kolay sevemiyorum diye diye herkesi kovaladım başımdan. Ama hâlâ içimde koca bir boşluk onu dolduracak kişiyi bekliyorum. Hani film sahnelerinde ki gibi bir aşk istiyordum ama asla olmayacağını da biliyordum. Genelde görüştüğüm bütün insanlar tarafından arkamdan vuruldum ama cidden bu şuan fazla canımı sıkmıyor çünkü şuan olanlarla gayet iyi durumdayım. Şimdi sizlere kısaca kendimi anlatıp yaşadıklarıma geçicem. İsmim, deniz 17 yaşındayım. (Aslında ağustosta 17 olucam ama bir önemi yok) yürümeyi çok severim. Yürürken kulaklıkla müzik dinlemeden yapamam. Nereye gidersem gideyim mutlaka kulaklığım olur yanımda. Ve yalnız başıma ne bir yere gidebilirim nede yeni bir ortama girebilirim. Bütün sosyal medyada beni bulmanız mümkün. Hiçbirini ihmal etmem..
Çünkü başka türlü zamanı geçiremiyorum. Sınırlı sayıda arkadaşa sahibim. Çoğuna da güvenmem pek.. O zamanlar kursa gittiğim tek arkadaşım var. Berk. Her gün birlikte o yaz sıcağında kursa gidiyoruz. Pek faydası oluyor mu bilemem. Tabi bu arada her gün berkin kafasına doğum günüme çok az kaldığını sokmaya çalışıyorum. Arada beni sinir etse de güzel bir şekilde kutlayacağından emindim.
Doğum günüme bir hafta kala annemle ufakta olsa kavga ettik. Genelde annemle kavga ettiğim zaman dışarı pek çıkamam. Zaten kursa gittiğim için pek vaktim olduğu da söylenemezdi. Berk de aynı zamanda bir şeyler planlıyordu. Anlamıyormuş gibi yapıyorum ama.
O gün geldi..
Sabah pek mutlu uyanmadım çünkü nasıl dışarı çıkacağımı düşünüyordum. Doğum günüm olması pek bir şeyi değiştirmeyecekti. Neyse bir şekilde izin aldım ve Zeliha'nın yanına gittim. Onların evinde hazırlandık ve doğum günümün olacağı yere gittik. Bütün arkadaşlarım oradaydı. Kısada sürse de çok güzel vakit geçirdim. O günden bir veya iki gün sonrada annemle barıştım. Yaz günlerim sıkıcı geçiyordu ve kurs bitmişti. Tumblr da takılıyordum bütün gün. Yine bir gün rb yaparken bir ileti geldi. ''Selam''
Evet bu tek kelimeyle başladı tüm hikayem. Zamanla hepsini anlatacağım.. Seveceğinizi umuyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sisli Gece
Teen Fiction17 yaşında, hayatına giren bir internet aşkı. 973 km uzaktan sevilebilir mi sorusunun açıklaması olacak bu kitap. Bir genç kızın bir yazda yaşadığı tüm aksilikler, sevinçler, üzüntüler... iyi okumalar diliyorum