deel 12

14 0 1
                                    

Ik ben heel heel heel erg blij mensen.    Ik weet niet waarom en wat ik heb gehad.  Eigenlijk alleen maar kaas en een beetje chips met saus.  Zal het aan de onbekende saus liggen?   Hihi, ik voel me net Dora. Omg.  Dat waren tijden.   Waarom begin ik over Dora?  Ik bedoel, wtf!   Ik heb jullie niet veel te vertellen.  Wel dat ik ontzettend hyper kan zijn. Yes, you know? Ohw en dat ik een ontzettend Bitch kan zijn.   Maar ey dat wisten we nog niet.    Goed ja een ehh update.  Alweer?  Alweer.    Ik ben blij, Maks is blij en Lien is waarschijnlijk ook blij.  Nou joepie.    Lien was mijn redder.  Reddin.  Het is vanaf nu een woord, okay?  Ik bedoel eigenlijk dat ze nog steeds mijn "reddin" is.  Ik bedoel,  kijk naar d'r profiel foto skills.     Ik ben echt jaloers.    Hahahw.    Sorry!   Daarnaast maakt ze me blij en ga ik trouwen met de douche.    Of verloven en trouwen met Maks.  We zien wel.     Die logica klopt niet, dat weet ik.     Of Maks moet een douche zijn.    Het klopt wel, soms is ie koud dan weer warm.    Een perfecte beschrijving van een douche.    Maar een douche huilt constant. Tenminste als ie aan wordt gezet.  Maks huilt nii vaak.  En so what, huilen is menselijk!   (Switching)  Overmorgen naar school en omg, zo geen zin in.  Dinsdag een fk proefwerk!    Hoe durven ze dat op te geven.  De lafbekken.    Ja maar ik heb ook goed nieuws.  Tenminste voor mezelf.  Weet nii of jij, als lezer, hier blij van wordt.    Woensdag en vrijdag ben ik lekker om kwart over twee vrij.  Minpuntje is dat de taxi me pas om 4 uur kan afzetten.  En dan moet ik maandag ook nog boeken inleveren.  Want ja ben nu eenmaal boek verslaafd.  En anders krijg ik boete. Daar zit ik dus niet echt op te wachten.  Sowieso per boek wel 30 cent.  En ik leen 20 boeken per keer.    Die in een week alweer uit zijn maar dat terzijde.     Heerlijk.  Ik had echt even passie voor schrijven. Niet dat dit deel echt interessant is ofzo.       Nahh we hebben wel leukere delen geschreven.     Wel kan ik je zeggen dat hij super duper uber lief is.     Goed mijn hyperheid is alweer een tikkeltje gezakt.  Straks skypen met maksie.  Raad es?  Ik ben blij.

X ster, jullie hyper actief meisje.
385 woorden

The Forbidden LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu