Y/N: Plan değişikliği. 5 ve 6. bölümleri birleştirip yayınlıyorum. Bunun nedeni özel bölümde.
“Ah! Chanyeol!” Baekhyun sahte bir gülüş gönderdi Chanyeol’e.
“Günaydın Baekhyun! Dün gece eğlendin mi?”
“Doğum günün harikaydı ama her şeyden çok… Kai dün gece bana sahip oldu. Bu daha eğlenceli ve zevkliydi.” Baekhyun Kai’ye bakıp gülümsedi.
#Chanyeol’ün Bakış Açısı.
Baekhyun… Bunu nasıl yaparsın? Gerçekten beni kalbinden sildin mi? Eğer beni sildiysen bu benim için hiç iyi olmayacak çünkü ben hala sana aşığım. Dün gece… Dün gece senin için deli gibi ağladım. Sana verdiğim acılar için ağladım. Gerçekten değiştin mi? Kai’ye bakıp bana sahip olması en eğlenceli şey dedin. Senin kızarman gerekirdi gülümsemen değil.
Kapıyı kapattım ve kendimi salonda ki L koltuğa attım. Kalbim sıkışıyordu. Tarif edilemeyecek kadar farklı bir acı bütün vücudumu kaplamış beni öldürüyordu. Yavaş yavaş gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Hala inanamıyordum. Onun ilki ben olmalıydım Kai denen o çocuk değil. Baekhyun… Eğer canımı yakmak istiyorsan yak ama başka birisiyle birlikte olma. Lütfen… Lütfen beni bununla cezalandırma.
Cebimden telefonumu çıkardım. Erkek avcısı kız kardeşim Baekhyun’ın numarasını almıştı. Yang-Gae’ye telefon numarasını istediğime dair bir mesaj attım. Şans yanımda ya hiçbir şey sormadan numarayı gönderdi. Baekhyun’ın telefonuna mesaj attım. Atar atmaz kapı çaldı. Açtığımda Baekhyun telefonu havada ona attığım mesajı gösteriyordu içeri girmesi için kenara çekildim.
9 yıl… Sevdiğin birinin numarasını unutmak için yeterli bir süre… Ev adresini unutmak için yeterli bir süre 9 yıl. Ama Baekhyun hiçbir şey unutmamıştı. İçeri geçtik. L koltuğa oturdu Baekhyun. Bende onun yanına oturdum.
“Beni neden buraya çağırdın?” Baekhyun’ı ilk defa böyle soğuk görüyordum. Boğazımı temizledim.
“Bunu.. Bunu neden yaptın?” Baekhyun sırıtmıştı gerçekten değişmişti. Benim tanıdığım Byun Baekhyun değildi.
“Neyi? JongIn’le sex yapmamdan mı bahsediyorsun?” Baekhyun’ın gözlerine baktım… Gözleri benden nefret ettiğini söylüyordu.
“E-Evet.” Kekelemeye başlamıştım. Kendimi kaybetmekten korkmaya başladım. Ona zarar vermek istemiyordum.
“Nasıl oluyormuş Chanyeol? Sende benim çektiğim acıları yarım saatte çekebildin mi?” Sol elini kalbime doğru götürdü.
“Burası çok acıyor değil mi Chanyeol?” Gözlerim dolmaya başlamıştı. Evet orası acıyordu. Beni öldürüyordu.
“Ben özür dilerim Baekhyun. Canı mı acıtmak istiyorsan bunu yap ama ama başka birisiyle olma buna katlanamıyorum. O.. O JongIn denen çocukla birlikte olma.” Elimi onun eline götürdüm ama o hemen elini çekti. Gülmeye başladı. İnsanların acılarını gizlemeye çalıştığı gülüşle aynıydı bu. Yüzüme baktı.