John sedí u notebooku a píše na svůj blog zatímco Sherlock sedí ve svém křesle s blaženým úsměvem a sleduje malou Rosie, která sedí na zemi a kreslí si.
,,Ehm...Rosie, to jsou moje notové papíry.“ Sherlock se na Rosie podíval s vystrašeným výrazem.
Rosie se na něj podívala psíma očkama ,,Promiň tati.“ žvatlala Rosie.
Sherlock si ji vzal na klín a podíval se co nakreslila. Podíval se na obrázek a pak na Rosie, dal jí pusu do vlasů a obejmul ji. Za pár minut se postavil a odešel s obrázkem v ruce. Rosie nechápala a tak šla za Sherlockem.
Rosie vešla do ložnice svých dvou tatínků a uviděla Sherlocka, jak něco hledá. Za chvíli ji Sherlock vzal za ruku držíc něco v té druhé.
,,Nádhera.“ ozval se John a usmál se na Rosie. ,,Já vím.“ usmál se Sherlock a chytl Johna za rameno a postavil se za něj. Na zdi visel obrázek od Rosie. Malá Rosie ani nevěděla, jak moc velkou radost svým tatínkům udělala. Na obrázku totiž byli namalováni všichni tři. John, Sherlock a Rosie.
Všechno co potřeboval John Watson k životu bylo právě před ním. Rozhlédl se kolem sebe a viděl Sherlocka a Rosie hrající si spolu na zemi. Na tváři se mu vynořil úsměv. Byl asi ten nejvíce šťastný muž v celém vesmíru. Dopsal posledních pár vět na blog, zaklapl notebook a šel si hrát s těmi nejcennějšími lidmi ve svém životě.
Hráli si opravdu dlouho. Nejdřív usla Rosie, o pár minut na to Sherlock. John je oba dva odnesl (Sherlocka odtáhl) do postele a přikryl dekou. Chvíli se na ně koukal. Nemohl se vynadívat. Oba políbil do vlasů a zalezl si k nim do postele.
Rodina Watsona a Holmese právě usnula.
ČTEŠ
Johnlock Stories
FanfictionJednodílné příběhy o Johnlocku. Spíše šťastné konce. Snad se budou líbit :).