Reakcja BTS, gdy mówią ci, że zniszczyli twoje auto. (znowu BTS, bo lubię.)
Jungkook
-Ej, kochanie!- krzykną chłopak
- Co?
- Opowiedzieć ci żart?- zapytał no co kiwnęłaś głową.- Rozbiłem ci samochód... - powiedział szybko w oczekując, że zrozumiesz aluzję i zorientujesz się że to jednak nie był żart.
Tae
Taehyung miał pojechać po jedzenie a ty wybrać film na wieczór. Chłopak nagle wszedł do mieszkania usiadł na kanapie i zaczął jeść bez słowa.
- Coś się stało? - zapytałaś
- Bo wiesz mam dla ciebie dwie wiadomości- jedną dobrą, a drugą złą.
-No to najpierw chcę tą dobrą. - odpowiedziałaś.
- Jedzeniu nic się nie stało.
-A co się miało stać?- zapytałaś zaniepokojona nie rozumiejąc o co chodzi.
- No to może teraz ta zła, bo tak lekko uszkodziłem ci samochód...- odpowiedział nie przerywając jedzenia, a ty spojrzałaś na chłopaka z mordem w oczach po czym się na niego rzuciłaś krzycząc.
- Zabije cię!!! To moje nowe autko...
Suga
- Powiedzieć czy nie powiedzieć? Przecież sama się dowie... kiedyś... - myślał chłopak wracając do domu.- Kochanie muszę ci coś powiedzieć!!!- krzyknął wchodząc do domu.
- O co chodzi?- zapytałaś nie odrywając wzroku od gotującego się obiadu.
- Bo wiesz... tak lekko zarysowałem ci samochód i tak trochę lusterko odpadło...
- Min Yoongi ! Co zrobiłeś ?!
-Po co ja w ogóle otwierałem usta...?- pomyślał, podczas tego ja ty ciągnęłaś go za ucho w stronę poszkodowanego pojazdu.
Jimin
Byłaś bardzo zdziwiona, ponieważ Jimin do ciebie zadzwonił i kazał wyjść na zewnątrz. Nagle ujrzałaś chłopaka jadącego w twoją stronę, ale... samochód wyglądał jakby zastał potrącony przynajmniej przez autobus.
-Jimin jak to się stało?- zapytałaś chłopaka wskazując na auto. Ten nic nie odpowiedział i użył mowy niewerbalnej myśląc, że będzie łatwiej, po czym ruszył w stronę domu.
J-hope
- Jung !!! - krzyczałaś na cały głos zaraz po wejściu do garderoby chłopaków trzymając w ręku lusterko samochodowe. Nagle ujrzałaś chłopaka kryjącego się z Jungkookiem.- O nie tym razem koledzy ci nie pomogą.- powiedziałaś.
- Załatwmy to na spokojnie. Przyznaję się to ja. Pokój ...? Nie bij ... - mówił wolno głupio się szczerząc i nadal stojąc za Ciastkiem.
Jin
-Pamiętasz jak mówiłaś mi żebym był z tobą zawsze szczery, a ty mi zawsze wybaczysz?- zaczął zakłopotany chłopak, a ty przytaknęłaś mu i kazałaś kontynuować- Rozbiłem ci auto... - zaśmiał się nerwowo - No to co? Buzi na zgodę ?
RapMonster
-Nie uwierzycie... Ktoś porysował mi cały samochód na parkingu... - powiedziałaś rzucając się zrozpaczona na kanapę.
- Okropni ludzie... - skomentował krótko Namjoon i odkręcił głowę.
~~~~~~~~~~~~~~
Ktoś byłby zainteresowany?
CZYTASZ
♥Reakcje K-pop♥
De TodoReakcje zespołów k-popowych -Exo -Bts -BigBang -Got7 (Żaden inny zespół)