Kezdet

34 2 0
                                    


Nyári forróság tette próbára Tokyo lakosait. Az emberek vizes rongyokkal a nyakukban mászkáltak, szinte minden turista a strandon heverészett. Baby fox vonata  hangos csikorgással állt meg a Sindzsuku pályaudvaron. Teljesen erőtlenül kászálódott le a vonatról és mikor elindult a kijárat fele vette észre, hogy szakad róla a víz.

-Fasza!- jelentette ki miközben végig nézett magán.- Lehet nem a fekete farmerom volt a legjobb döntés. Miután kikotorászta a pulóvere! zsebéből a cigijét, azonnal le is rángatta magáról azt és a hátizsákja mögé gyűrte. 

-Nos hol lehet az a balfék akit kiküldtek elém? -végig pásztázott tekintete a számára teljesen ismeretlen városon. Egészen elmerengett, szívta a cigit mikor konkrétan üvöltözésre lett figyelmes. 

-ANNABELLA!!!!  MERRE VAAAGY? HÉÉÉ ANNABE......

Hangos csattanás vetett véget az övöltözésnek ugyanis a pöttöm vörös ciklon rávetette magát az ismeretlen kiabálóra és olyan erővel vágta szájon, hogy a srácnak felszakadt az ínye is. 

-Ha még egyszer nyilvános helyen a nevemen szólítasz én esküszöm neked, hogy kitpem a nyelved és a seggedbe dugom!- Förmedt rá Baby.

A srác annyira megilletődött, hogy hirtelen nem tudott visszavágni, a száját törölgetve rárakta a könyökét az őrjöngő törpére és felkacagott. 

-Már értem miért hozzánk küldtek.

-Megtennéd, hogy nem tehénkedsz rám, te óriás bébi? Egyébként te ki is vagy?

-Sweet fox a rendelkezésedre áll. - hajolt meg az igen magas ezüstös hajú srác.  - Engem küldtek ki eléd. Induljunk szerintem Apuci már vár.

-Te Apucinak hívod a főnököt? - rökönyödött meg.

-Csak ha nem hallja. - nézett fel az égre a fiú- Majd megérted. 

Ezzel a mondattal le is zárult a beszélgetés. Némán sétáltak egymás mellett egészen az Axxor főhadiszállásáig, ahol BDF már  várta őket. 

Szokásosan a sötétbarna tölgyfaasztalánál ült és szivarozott. A szoba hangulata a hatalmas füst nélkül is elég komor volt. Sötét bútorok, vörös fal és szinte fekete padlószőnyeg. 

-Szerbusz Baby Fox. Milyen utad volt?

-Az utam jó volt, de küldhetett volna jobb fej idegenvezetőt is. 

-Az idegenvezető ahogy neveted, a társad. Leon Korher. Svájcból érkezett hozzánk. Jó lenne ha összebarátkoznátok. A foxganget próbálom családiassá tenni. A rendes neveiteket az utcán ne használjátok. Mindketten kapatok hamis személyigazolványt, de azokat a neveket is kerüljétek a bevetésen.

-Ez természetes uram.- mondta a lány és újdonsült társára pillantott megvetően. - Legalábbis nekem az.



Szar dolgok történnekWhere stories live. Discover now