~A tegnapi harc óra Levi arcát látom ha becsukom a szemem. Nagyon rég gondoltam már rá. Sosem szerettem ezeket az emlékeket. Minden alkalommal egy erős szúró érzést érzek a mellkasomban. Szinte fojtogat. Este is vele álmodtam. Ott voltunk kiskamaszként az iskola folyosóján. Rám mosolygott ahogy mindig tette, és intett, hogy kövessem. Egy fekete folyosón mentünk végig, szinte semmit nem lehetett látni. Bíztam benne.
Levit még a középiskolában ismertem meg. Évfolyam társam volt a gimiben. Ő volt mindig az a fura srác, akitől mindenki félt, pont mint tőlem. Másodéves voltam mikor megkeresett. Írt egy SMS-t, hogy hétvégén lesz egy buli amire elkísérhetném. Természetesen nemet mondtam, ő viszont folyton írt nekem. Azt se tudtam honnan van meg a számom neki.
Fel kéne öltöznöm. Mára szabadnapot kaptunk. Sweet és Candy biztos már a tengerparton vannak. Lehet lemegyek én is.
Amikor az iskolában odajött, már akkor zavarban voltam mikor rám köszönt. Annyira oda voltam érte. Nem kellett sok, hogy minden nap együtt mászkáljunk. Általában iskola után a parkba mentünk. A játszótéren a mászóka kis vár részében füveztünk és beszélgettünk. Ott csókolt meg először. Az a csók. ~
Baby felvette a bikinijét, rá pedig egy fekete ruhát. Beállt a tükör elé és végig mérte magát.
-Nem is rossz- gondolta. Összepakolt pár dolgot és megindult a partra a többiekhez.
Sweet éppen Candyt fröcskölte a kellemesen hideg vízzel aki ettől hatalmasakat sikongatott. A parton rengeteg ember volt. Gyerekek, felnőttek. Szerelmes kamaszok. Babynek hányingere támadt az enyelgést látván és még mindig csak a történtekre tudott gondolni. Leterített egy törölközőt és levette a fekete kis ruhát. Azt gondolta, ha napozik egy kicsit akkor hamarabb véget ér ez az átkozott nap. Candy ugrált oda hozzá és valamit magyarázott. Nem értette mint mert épp zenét hallgatott de a szőkeség kirángatta a fülest a füléből.
- Baby nem akarsz beszélgetni?
-Miről beszélgessünk?- kérdezte lehangolva.
-Olyan szomorúnak tűnsz. É hát gondoltam köze van a volt barátodhoz. Tegnap az a démon vagy mi. Ő emlegette a nevét nem? Emiatt vagy szomorú?
-Nem akarok erről beszélni ne haragudj. - mondta és már dugta volna vissza a fülest, de a lány megállította.
-Jobb lesz ha mesélsz hidd el. És ha szeretnéd kitörölheted utána a memóriámból is. Tudod, hogy a tőletek kapott információt a chipre menti az agyam.
- Hát legyen. De kitörlöd! És nem beszélsz róla senkinek. - Mondta szigorúan, amire a Candy csak bólogatott. - Szóval gimiben jöttünk össze. A lány akivel tegnap harcoltunk. Ő a legjobb barátnőm volt. Levivel a gimi végén döntöttünk úgy, hogy összeköltözünk. Én mellette csinálhattam a katona sulit, ő pedig festhetett. Festő akart lenni. - ahogy ezt kimondta elmerengett. - Aztán nyaralásképp érettségi után hárman eljöttünk ide japánba. Egy csomó helyen jártunk és az egyik templomban a barátnőm akit egyébként Effinek hívtak, nos ő kinyitott a templomban egy ládikát. És akkor szállta meg a démon. A pap mikor meglátta, hogy hozzá nyúlt a dobozhoz elzavart minket és azt mondta szerencse, hogy nem nyitotta ki. Nem értettük. Napokig semmi változást nem tapasztaltunk, aztán egyszer leszaladtam a kisboltba vacsorát venni és mire vissza értem, az ágyban találtam őket teljesen meztelenül. Nem tudtam mi történhetett, teljesen lefagytam. Effi ezután rám támadt. Ott hagytam őket. Teljesen a katonai iskolára koncentráltam. Nagyon magam alatt voltam, aztán mikor megkerestem az Axxort, rájuk kerestettem az adatbázisban. Levi abban az évben meghalt. Lefejezve találták meg a korábbi közös lakásunkban. Effi eltűnt, de az összes helyen ahol felismerték rengeteg hullát találtak.
-És honnan tudtad meg, hogy ő már nem is a barátnőd,hanem egy másik lény a testében?- kérdezte hatalmasra nyílt szemekkel.
-Utána olvastam a doboznak, először azt hittem valami vicc az egész, de végül is értelmet nyert. Aztán megkerestem. A lénynek volt egy bátya is, aki hasonló erővel bírt, de sosem ölt. Megigézte a lányokat és elengedte őket. Seshiru megölte a lányokat is, kegyetlen gyilkos volt, azonban nem volt hajlandó kiállni velem, mivel a testvére belém szeretett. Össze álltam vele, hogy többet megtudjak a démonokról, aztán átadtam őket az Axxornak, cserébe ha ide helyeznek. Ennyi röviden.
-Szóval te nem szeretted Futoshit? Csak úgy átadtad az ügynökségnek?
-Szeretni valakit gyengeség.
-Mit csináltok lányok? Olyan jó a víz nem megyünk úszni?- zavarta meg a beszélgetést Sweety.
A vörös lány bólintott egyet miközben Candyre nézett, jelezvén, hogy amit most mondott az törlődjön ki. A lány megértette.
-De mehetünk. - mondta mosolyogva, miközben lófarokba kötötte hosszú szőke haját.
-Baby?- nyújtotta a kezét Sweet
-Én még napoznék egy kicsit.
-Rád fér.- kacagott fel a fiú beletúrva ezüst hajába, majd intett egyet és a víz felé vette az irányt. A szöszi lány követte a példáját.
- Sweety te sose gondoltál rám még úgy? - kérdezte a lány miközben egyre beljebb úsztak.
-Hogy?
-Hát úgy. Tudod, hogy ne csak csapattársak legyünk. Vagyis, nem tartasz izé... Hát vonzónak?
- Szép vagy ha erre gondolsz.
-Mármint nem feküdnél le velem?- bökte ki végül. - Tudod én kiskorom óta az Axxorban nevelkedtem és sose volt alkalmam közelebb kerülni akárkihez.
-Én, nem igazán tudom mit mondjak. Miért nem szedsz össze valakit a parton. Nem hiszem, hogy beleférne ez a munkánkba. Mármint délben épp fejeket vágunk le este meg randizunk, azt hiszem ez nem igazán jó ötlet.
- Értem. - szomorodott el a lány. - Én csak nem akarok így meghalni. Mármint tényleg robotnak érzem magam.
Eközben Baby a parton feküdt, olvasott valamit és nézte az egyre távolodó társait. Bosszantotta, hogy milyen jól mulattak, aztán az is, hogy ez érdekelte. Összepakolta a cuccait és haza ment. A szobájában kihúzta az egyik fiókot és kotorászni kezdett benne. -Megvagy- előhúzott egy képet amin ő és egy vörös hajú fiú fekszenek az ágyban. Rajta még az iskolai egyenruhája volt, a fiú már levette az inget és egy pólóra cserélte. Eszébe jutott az a nap. Akkor feküdtek le először.
A fiú magára húzta ő pedig rákiabált zavarában. Behunyta a szemét és szinte érezte Levi kezét a testén. Érezte ahogy simogatja a hátát, a lábait. Ahogy szépen lassan lehúzza a szoknyája cipzárját. Egy lágy csókot lehelt a nyakára aztán a vállára. Keze folyamatosan a combját cirógatta.
-Elég nem gondolhatok erre többet- kiáltott hirtelen és összetépte a képet. Ahogy a kép darabjai a földre értek, a lány is össze rogyott és zokogni kezdett. Annyira hangosan sírt, hogy nem vette észre, hogy kinyílt az ajtaja. Sweety megdöbbenve meredt rá, nem tudta mit kéne tennie. Meg akart indulni felé, meg akarta nyugtatni, de földbe gyökerezett a lába. Candy abban a pillanatban félrelökte egy amolyan "húzz innen te balfasz" mozdulattal és átölelte a zokogó lányt.
-Minden rendben lesz. -mondta, és intett a fiúnak, hogy menjen a dolgára.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szar dolgok történnek
AçãoAz Axxor egy olyan ügynökség aki a legtehetségesebb bérgyilkosokat és behajtókat gyűjti egybe. Három csapata van az ügynökségnek. Egy Amerikában, Egy Németországban és egy Japánban. Most a japán rókák történetére találtál rá. Követheted az életüket...