Jövevény

21 1 0
                                    


A csapat olyan későn ért vissza Oszakából, hogy szinte csak annyi energiájuk maradt, hogy bedobják a véres gönceiket a foxgang tisztítójába és bedőljenek aludni, azonban Sweetyt nyugtalanította a gondolat, hogy semmit sem tud a lányról, akivel ezentúl együtt kell élnie. Úgy gondolta egy kis beszélgetés még belefér, hiszen nem kaptak új küldetést. 

Baby épp felvette a pizsamáját mikor kopogtak az ajtaján. 

-Bemehetek? - kérdezte a srác.

-Gyere.-  jött a válasz egy óriási ásítás kíséretében.

Sweet benyitott és azonnal zavarba is jött a látványtól. Baby haja össze volt fogva egy nagy kontyba, kósza tincsek hullottak az arcába és néhány a vállára, mindössze egy falatnyi hálóing volt rajta ami teljesen kiemelte a testét. A fiú egy másodperc után magához tért, és beljebb lépett. 

-Gondoltam beszélgethetnénk. Egy kicsit.

-Nagyon késő van és nem igazán értem miről szeretnél beszélgetni. - morgott a lány miközben bebújt a takarója alá. 

-Gondolkodtam azon, amit a főnök mondott. Talán nem kéne rosszban lennünk. Elvégre is egy helyen élünk kitudja meddig.

-Még az egyikünk meg nem hal. Ezért sem értem miért kéne belefolyni egymás magánéletébe. Munkatársak vagyunk az istenit. Ez nem egy fagyi gyár ahol egy tea mellett elbohóckodhatunk a szünetben. Bármelyikünk meghalhat akár holnap. És most jó éjszakát. 

-Jóéjt. - köszönt el Sweet. Nem tudta helyretenni az érzéseit miközben ment a szobába. Lehet hogy a lánynak igaza van? De miért kéne ilyen idegenként viselkedni, ha mindketten tudják mire vállalkoztak. Nem azt kérte, hogy legyenek legjobb barátok. Addig hergelte magát ezekkel a gondolatokkal, hogy a végén már ö sem akart barátkozni. - Forduljon csak fel egyedül ez az egoista kis ribanc ha erre vágyik.- gondolta. 

Másnap reggel megszólalt az épület hangszórója. Ez volt az egyetlen dolog ami képes volt kirobbantani a csapat tagjait az ágyból. 

-Három kibaszott percet kaptok felöltözni és a tárgyalóba jönni.- visszhangzott Daddy üvöltése. -Nem nyaraláson vagytok itt mozgás.

A két róka olyan szintű rohanásba kezdett, hogy a fele ruháikat a folyosón vették fel, hogy el ne késsenek. Lihegve estek be a tárgyalóba. Daddy a kanapén ülve szivarozott és jobb oldalán egy szőke, gyönyörű lány ült. 

-Ideje volt már, hogy ide érjenek. Had mutassam be Candyt. 

-Candy fox? - érdeklődött Sweet fox a lányt méregetve. Szinte elveszett a szépségében. 

-Csak Candy. Ha jól gondolom ő Az Axxor egyik prototípusa. Meg lep, hogy még ennyit sem tudsz Sweety.- Vágta hozzá Baby a szavakat. 

-Szóval ő egy robot? - csillant fel a szeme a fiúnak. 

-Nem te idióta, ő egy ember. Kislány kora óta az Axxor neveli és az új projekt része. Beletáplálták a fejébe az egész bűnözői adatbázist. Az Axxoor összes ügynökét valamint a létező össze fegyver és harcművészetet.  Az utóbbiak azonban csak egy bizonyos vezényszóra jönnek elő. Szigorúan tilos ezt a szót kiejteni. Csak akkor alkalmazható ha egyikünk sem ura a helyzetnek.

Szar dolgok történnekWhere stories live. Discover now