One Year Later

50 4 15
                                    

POV Tiffany

De baby is gewoon geboren, het is een meisje, ik ben er heel blij mee, alleen Jorn is er niet blij mee, hij wilde liever een jongen, pap heeft haar Louise genoemd.

Vandaag is de dag dat er bij  Mam geprobeerd word om haar wakker te maken, anders geven ze haar op.

Ik trok snel kleding aan:

en reed in mijn auto naar het ziekenhuis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

en reed in mijn auto naar het ziekenhuis. Iedereen stond al in de kamer. Liam die zat naast haar langs het bed, hij hield haar hand vast. Mam zou zeggen dat de tijd zich opnieuw voordoet. Liam heeft ook een jaar in coma gelegen, ik was toen nog heel klein, of nog niet eens geboren.

Na een uurtje kwam de dokter binnen 'goedemiddag, sorry dat het zo lang duurde, wat we precies gaan doen is: we stoppen een "wake up" middeltje in haar infuus, als dit na een of twee uur niet werkt dan stoppen we, dan halen we het infuus eruit, als ze dan nog niet op haar zelf ademt dan is ze binnen 5 minuten weg.' 'Dank u dokter, moeten we de kamer uit of mogen we hier blijven?' 'De hele groep mag blijven, maar als het te druk word dat moeten er mensen uit gestuurd worden' Iedereen knikte en keek aandachtig naar wat de dokter deed.

Na 1 uur en 55 minuten erop te hebben gewacht kwam de dokter terug.

POV Noor

Een maand nadat ons 2e kind was geboren, ons zoontje Gaby, heb ik 2 tattoo's laten zetten

Een maand nadat ons 2e kind was geboren, ons zoontje Gaby, heb ik 2 tattoo's laten zetten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ze staan voor het sterrenbeeld Boogschutter.

Nadat ik was opgestaan en was aangekleed hoorde ik Gaby huilen dus liep ik naar zijn kamertje toe. Ik rook dat hij een schone luier nodig had dus verschoonde ik zijn luiertje en daarna nam ik hem mee naar de keuken om hem een flesje te geven. Ondertussen riep ik Darcy uit bed.

Na 15 minuten kwamen Darcy en Harry naar beneden om ook te ontbijten.

POV Tiffany

Na 1 uur en 55 minuten erop te hebben gewacht kwam de dokter terug. 'Is mevrouw Payne nog niet wakker geworden?' 'Nee helaas niet' 'ze heeft nog 5 minuten als ze dan nog niet wakker is moeten we er helaas mee stoppen' de dokter liep het kamertje weer uit.

3 minuten later begon pap ineens in paniek te raken, hij voelde mam in zijn hand knijpen. 1 minuut later deed ze haar ogen open.

Ik liep meteen naar het bed toe en sloeg mijn armen om haar heen. Een paar tellen later kwam de nog huilende Jorn ook naar het bed toe en begon ook met Rose te knuffelen.
Gelukkig is alles goed terug gekomen, ik zou het echt niet kunnen overleven zonder moeder, ik heb echt medelijden met de mensen die moeten leven zonder moeder.

Die avond ging iedereen weg alleen Pap, Freddie, Jorn en ik bleven. Wij kregen bedden aangewezen op dezelfde zaal waar ze naartoe gereden werd die middag.

Rustig viel ik weer inslaap, wetend dat mijn moeder gewoon nog leeft en naast mij ligt.

Hey,

Zijn jullie blij dat Rose weer leeft?
Ik wel, zij is namelijk echt mijn hoofdkarakter, zij is degene die al vanaf T begin van mijn 1e boekie meegaat.

Vergeet geen leuke comment achter te laten, je kan me altijd wat verhaal iedeetjes geven in de reacties.

Xxx-elisa

Still one family| Voltooid✔|Where stories live. Discover now