First Day At College

39 4 0
                                    

POV Tiffany

De wekkers van mij en Freddie gingen af dus gingen we ons omkleden voor school

Nadat we ons hadden omgekleed gingen we naar de Starbucks om de hoek om een koffie te halen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nadat we ons hadden omgekleed gingen we naar de Starbucks om de hoek om een koffie te halen.

Nadat we onze koffie hadden gehaald stapten we samen in de Land Rover van Freddie en reden naar de school.

Aangekomen op de school liepen we naar de receptie, ik ging eerst om me aan te melden
'Ik ben nieuw hier, ik weet niet precies waar ik moet zijn' 'hoe heet je?' 'Tiffany Payne' 'make-up specialty toch?' Ik knikte 'oke, je kluisnummer is 3017, je klas is 1spec, ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben' 'dank u' ze gaf me een blaadje waarop mijn rooster en kluisnummer staan.

Ik bleef nog even wachten op Freddie.

'Hi, ik ben nieuw hier en ik heb geen idee waar ik heen moet' 'wat is je naam?' 'Freddie Tomlinson' 'music toch?' Ik zag hem knikken 'je heb kluisnummer 3019 en zit is klas 1mus, hopelijk heb je het naar je zin' 'danku' Freddie kwam naar mij toe lopen en samen liepen we naar onze kluizen die dicht bij elkaar zijn want ik heb 3017 en hij 3019.

Na deze schooldag elkaar niet meer te hebben gezien stapte we samen weer in de Land Rover van Freddie en reden weer naar huis. We hebben elkaar afgesproken elke dag na school te vertellen wat er is gebeurt op school, omdat we daar beide mee zijn opgegroeid.
'Freddie zullen we zo even het schoolgesprek houden, ik moet je wat vertellen, ik weet niet of je het leuk vind' 'ik moet je ook iets vertellen' ik werd al wat bang. Toen we echt thuis waren aan waren gekomen maakte ik thee voor Freddie en mij en we gingen samen op de bank zitten.
'Ik-' we begonnen allebij tegelijk 'ga jij maar Tiff' 'uhm.. ik moet naar Londen voor de make up van "de nieuwe one direction, ik vertrek morgen al' 'uhm. Tiff, ik vertrek morgen ook naar Londen, voor de muziek van "de nieuwe One direction" ' 'omg, dit is toch geweldig?' 'Ja' 'waarom ben je niet blij?' 'Nou de laatste dag voor we naar New York gingen had ik ruzie met mijn pa en dat heb ik niet meer goed gemaakt, maar hij komt ook in de studio bij 1D, ik weet niet of ik dat aankan, ik heb ook gehoord dat ze op tour gaan, wij moeten waarschijnlijk mee en dan hebben mijn pa en ik straks de hele tour ruzie, dat wil ik niet tiff' 'ik snap het wel Freddie, maar we moeten, het is slim van ons om in deze vakantie de brieven van de school niet te lezen dus het is al te laat om te cancelen'.

Nadat we een heel gesprek hadden gehad en we geknuffeld hadden was het tijd om onze koffers te pakken.
Toen we klaar waren maakte wat pasta en gingen we op ons bed liggen in elkaars armen en ik lag al snel te slapen.

POV Noor

Ik heb pas ook een photoshoot gehad en ik hoopte dat die foto's vandaag ook binnen zoude komen. Toen ik net terug was van het boodschappen doen zag ik een folder op de bar liggen, in dezelfde verpakking als de foto's van Harry binnen kwamen, ik maakte het open en zag de foto's van de shoot, ik vond dat de foto's er heel goed uitzagen.

 Toen ik net terug was van het boodschappen doen zag ik een folder op de bar liggen, in dezelfde verpakking als de foto's van Harry binnen kwamen, ik maakte het open en zag de foto's van de shoot, ik vond dat de foto's er heel goed uitzagen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ze waren op veel verschillende plekken gefotografeerd, dit was niet allemaal op 1 locatie gemaakt, zoals sommige denken, we zijn voor deze foto's naar L.A. geweest, naar Vegas, New York, Californië, we zijn met een heel team door Amerika gereisd, ik was ook een paar dagen niet thuis. Maar ik ben blij dat die foto's eindelijk binnen zijn. Ik legde ze weer terug op de bar en begon mijn boodschappen op te ruimen.

Na een paar uur kwamen Harry en Darcy thuis, nadat we hadden gegeten werd ik ineens misselijk en rende naar de wc. 'Schatje wat is er?' 'Niks haz, ik voel me niet zo lekker' harry legde me op ons bed neer en maakte en kop thee voor hem, Darcy en mij en we gingen met z'n alle op bed tv kijken, even later kreeg darcy weer honger dus had Harry wat popcorn voor haar gemaakt. Toen ze het op had vielen we met z'n alle in elkaars armen inslaap.

Hey hey!
Hoe vinden jullie het? Ik doe mijn best om langere hoofdstukken te maken, ik hoop dat jullie dat leuk vinden, ik zou t leuk vinden als jullie dat achter zouden laten in de comments.

Xxx-Elisa

Still one family| Voltooid✔|Where stories live. Discover now