last schoolday

59 4 0
                                    

POV  Tiffany

Ik maakte snel Freddie wakker want het was onze laatste schooldag, we zouden samen naar New York gaan en daar studeren om vervolgens weer terug te komen naar Londen om hier samen te wonen en een gezinnetje te starten, zo zag mijn toekomst eruit.

Ik stapte uit bed en liep de badkamer in om me klaar te maken terwijl Freddie dit deed in zijn kamer.

Nadat we bijde klaar waren liepen we samen naar beneden om te ontbijten, ik maakte een broodje Nutella voor mij en 2 voor Freddie

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nadat we bijde klaar waren liepen we samen naar beneden om te ontbijten, ik maakte een broodje Nutella voor mij en 2 voor Freddie.
'Fredster? We moeten echt gaan nu, anders komen we te laat' riep ik naar zijn kamer, want hij moest nog wat regelen 'ja babe, ik kom eraan' 'okee' ik liep alvast naar de gang om mijn schoenen aan te trekken. Na een paar minuten was hij klaar en we stapten allebij in Freddie zijn auto.

Toen we aankwamen op school zagen we Layla lopen en liepen erheen. 'Hi lay' 'hey Tiff en fredster' we lachte en liepen naar de aula waar de diploma-uitreiking is.

Na 2 uur zijn we eindelijk klaar en Layla stapte in haar auto'tje en Freddie en ik stapte in zijn auto en we reden naar het vliegveld. Op weg naar New York.

POV Noor

Ik werd wakker en trok een badjas aan en liep naar onze keuken om een bakje koffie te zetten. Ik was vandaag vrij en Harry had Darcy al naar school gebracht. Ik keek op het aanrecht en zag daar een blad liggen van Harry, hij heeft pas een photoshoot gehad en daar heeft hij dus vandaag of gister de foto's van gekregen

 Ik keek op het aanrecht en zag daar een blad liggen van Harry, hij heeft pas een photoshoot gehad en daar heeft hij dus vandaag of gister de foto's van gekregen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hij is echt knap op die foto's. Als ik zijn vrouw niet was geweest had ik er wel voor gezorgd had hij mij zou nemen. Aangezien we voor hetzelfde bedrijf werken. We zijn allebij model en Acteur / actrice, want dat vinden we allebij leuk om te doen. Darcy heeft tegen mij gezegd dat zij later kunstenaar wilt worden, ze kan echt heel goed tekenen, al vind ze zelf van niet, ze is nog maar 11 en ze weet precies wat ze met haar leven wilt doen later. Ze wilt in een heel groot huis wonen, met een man, 3 kinderen en een hele goede baan als schilder.

Ik had laatst Rose gesproken en die zei dat Freddie en Tiffany in New York gaan studeren als hun school af is. Ik ben heel trots op ze, ik hoop dat ik ze tegen ga komen, ik heb ze al heel lang niet meer gezien, het zijn soort van mijn nichtje en neefje, die hoor je toch vaker te zien dan 1x in de 2 jaar?
Ik hoorde de deur en zag Harry binnen komen 'hi harry' 'hey babe' ik zag een sneeky lachje op zijn gezicht en hij tilde me op naar de slaapkamer, langzaam trok ik zijn kleding uit en langzaam trok hij ook mijn badjas uit, ik lag nu alleen nog in mijn slipje en hij alleen maar in zijn boxer. Na nog even gezoend te hebben trok ik langzaam zijn boxer uit en begon ik zijn vriend te masseren 'ah, babe, ga door, ik wil je zo hard nemen' ik giegelde en liet hem mijn slipje ook uittrekken, na een paar seconde voelde ik hem in mij.

Na een uurtje waren we klaar en lagen we nog te zoenen, ik had ondertussen mijn slipje en badjas aan en hij had ook zn boxer weer aan. We hadden allebei een dag vrij, dus we konden doen wat we willen, totdat ik de bel hoorde 'wie kan dat zijn?' 'Ik weet het niet is het niet Emma die Darcy heeft opgehaald? Hoellaat is het?' 'Ik keek op de klok en zag dat darcy inderdaad al uit was. Ik sprong snel van ons bed af en liep naar de deur om die open te maken 'dankje Emma, voor het ophalen, we waren helemaal de tijd vergeten, dit was ons eerste dagje vrij sinds 3 weken' 'geen probleem, ik vind Darcy een schat van een meid, dus als jullie nog eens wat tijd alleen willen, moet je het maar even appen, dan hoor ik het wel' 'dankje em' 'geen probleem, ik ga nu weer naar huis bye' 'bye' darcy liep voor mij uit de living in. 'Pappa, waar ben je?' 'In de slaapkamer van mamma en pappa schatje' Darcy giegelde en liep naar de slaapkamer en ik liep achter haar aan. Ik zag dat Harry Darcy in een "houdgreep" hield en haar lag te kietelen, ze kwam niet meer bij van het giegelen en lachen, ik hou van mijn kleine gezin. Ik hoop dat er nog een kindje komt, harry en ik hebben net seks gehad zonder bescherming, ik heb ook de pil niet meer geslikt dus ik hoop het.

Het werd al snel avond en al snel tijd om te eten, dus harry had pizza besteld en we nestelde ons helemaal in de bank met zijn drieën. Nadat ons eten op was gingen we nog een filmpje kijken en vielen we pas heel laat in slaap. Heel erg was het niet voor Darcy want het was vrijdag vandaag, dus het is weekend morgen. Helaas niet voor Harry en Mij.

Hey mensen,
Wat vonden jullie van het eerste deel? Ik hoop dat ik alle hoofdstukken zo rond de 600/700 woorden kan maken, dat is mijn doel voor 2017. Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben gehad.

Xxx elisa

Still one family| Voltooid✔|Where stories live. Discover now