Chystala jsem se na snídani,ale vyrusilo mě ťukání na okno.Ba to sova pálená a nesla dopis.
Otevřela jsem jí okno, ona mi předala dopis a hned odletéla. Podívala jsem se na adresu.Slečna Annie Winslet,
Londýnská ulice 15,
SeafordOtočila jsem dopis a vyběhla do kuchyně.
,,Mami, mami,"křičela jsem.
,,Co se děje?"
,,Sova, dopis,ted,donesla,půjdu, vychrlila jsem ze sebe.
,,Počkej.Uklidni se a zopakuj mi to ješté jednou.Nerozuměla jsem ti."
,,Sova mi přinesla dopis z Bradavic, " zavýskla jsem.
,,To je skvělé Otevři ho, "řekla a v jejím hlase zazněl podtón nervozity.Ale povedlo se ji ho dobře skrýt Posadila jsem se a otevřela ho.Byly v něm 2 pergameny,Vytáhla jsem první a začala nahlas číst.Vážená slečno Annie Winslet,s radostí vám oznamuji,že v tomto školním roce počítáne se studyjním místem pro vás.
Zasíláme vám také seznam pomůcek. Odpověd zašlete do 31.července.S pozdravem
Zástupce ředitele
Severus SnapeMamka sebou škubla při přečtení posledního řádku.Já si toho ale nevšimla a vytáhla druhý pergamen.
V náslesujícím školním roce budete potřebovat:
1. Stejnokroj
4x černý hábit
1x zimní černý hábit se stříbrnou přeskou
1x černou kouzelnickou čapku
1x černé polobotky 1x uniformu2.Pomůcky:
1x Ochrané rukavice z dračí kůže
1x Hůlka
1x cínový kotlik standartni velikosti 2 1x mosazné váhy základní přísady do lektvarů
Brky,pergameny a inkoust3.Knihy:
Arsenius Stopečka:kouzelné odvary a lektvary
Batilda Bagshotová:Dějiny čar a kouzel
Phyllida Výtrusová:1000 kouzelných bylin a hub
Newt Scamander:Fantastická zvířata a kde je najít
Miranda Jestřábová:Záci si sebou mohou vzít kočku,žábu nebo krysu.
Připomínáme také,že žáci prvního ročníku mají zakázáno dovést si vlastní koštata.,,A teď, když půjdu do Bradavic by jsi mi to mohla říct,ne? "
,,Uvidíme."
,,Ale kdy mi to řekneš?Mám právo to vědět."
,,Až budeš připravená,což bude snad brzy.A ted si sněz snídani a běž do svého pokoje."
Radši jsem se s ní nehádala, rychle zhltala snídani a běžela jsem do svého pokoje.
Mamka zůstala v kuchyni,vytáhla pergamen,inkoust a brk a začala psát.
Ahoj Severusi,
potřebovala bych se s tebou sejít,a to co nejdříve.Je to velice důležité, jinak bych tě neotravovala.
Šlo by to 15.července v Déravém kotli? Promiň,že jsem tě otravovala.
Elizabet WinsletPo dlouhém váhání dopis dala sově a poslala ho pryč.Už ted toho začala litovat.
---
Severus seděl ve svém kabinetu a užival si chvíli klidu čtením knihy.Ale vyrušilo ho tukání na okno.
Vztekle zaklapl knihu a šel si jí otevřít.
Převzal si od ní dopis a otevřel ho.
Ihned poznal to úhledné písmo. Rychlostí blesku přečetl dopis a v jeho kamenné tváři se na chvíli mihlo zmatení.
Co po něm může chtít tak důležitého? Rozhodl se jí odepsat.Budu tam.
V tu chvíli ješte netušil,jak mu to překope celý život.
...
Děkuji za přečtení a votes.
Moc se omlouvám za pravopisné chyby.
Ahoj😃
ČTEŠ
Dcera
FanfictionAnnie Winslet žije jen se svou matkou v městečku Seaford.Otce nezná,stejně tak,jako on ji. Co se ale stane,když se dozví pravdu? Podle mě se tato kniha moc nepovedla a lepší je druhý díl.Rozhodně se chystám,až budu mít čas, ji přepsat. Některá místa...