Na další hodině lektvarů jsem opět dosáhla stejně dobrých,ba naopak i lepších výsledků,než minule.Celkově se mi hodně dařilo.Všichni učitelé mě chválili a hned první den jsem pro Zmijozel získala 40 bodů.
Lektvar jsem měla opět nejlepší,proto jsem se rozhodla,že tu práci navíc přijmu.
Lektvary mě hodně bavily.
Po hodině jsem počkala,až všichni odejdou a pak jsem přistoupila ke katedře.
,,Pane profesore,rozhodla jsem se přijmout Vaši nabídku s prací navíc."
,,Výborně slečno,jsem rád,že jste se takto rozhodla.Přijďte dnes v 17:00 do mého kabinetu,"řekl.
,,Děkuji pane,"odpověděla jsem a opustila jeho kabinet.
Zbytek vyučování uběhl poměrně rychle.Zhltala jsem oběd a šla na své oblíbené místo v Bradavicích.Do knihovny.
Sedla jsem si zadnímu stolku a začetla se do knihy o lektvarech.
Podíval jsem se na hodinky.
16:45!!!
Rychle jsem si dala knihu do brašny a utíkala.Sklepení je až na druhé straně hradu.
Celá zadýchaná jsem doběhla před profesorův kabinet.Zkontrolovala jsem čas.
16:58........Uf,stihla jsem to.
Počkala jsem ty dvě minuty a pak zaklepala.
,,Dobrý den profesore,"pozdravila jsem.
Kývl hlavou a pozval mě dovnitř.
Uvnitř byl nachystán kotlík a přísady.
Pořádně jsem si celý kabinet prohlédla.Většina nábytku byla černá.
Postavila jsem se k lavici s kotlíkem.
,,Dnes si zkusíte složitější lektvar.Studenti se ho vetšinou učí ve 4.ročníku,ale myslím,že by pro vás neměl být problém ho připravit.Připravíte lektvar Euforie.Pusťte se do práce."
Pak se posadil za svůj stůl a začal opravovat eseje.---
,,Jak vidím,tak jste přidala mátu.ta zamezí vedlejším účinkům.Velmi dobře.
Barva i hustota je správná.Vařila jste lektvary i před nástupem do Bradavic?"
,,Ne pane,"odpověděla jsem popravdě.
,,Do pátku si přečtete knihu:Lektvary pro pokročilé.V pátek ve stejný čas jako dnes."
,,Pane,"řekla jsem nejistě.
,,Tu knihu už mám přečtenou."
,,V tom případě si nastudujete Golfalotův třetí zákon."
,,Nashledanou,"řekla jsem a opustila jeho kabinet.Musím ještě poslat jeden dopis.-/Pohled Severuse/-
Je vážně nadaná.Jsem na ni pyšný a tento čas,co s ní mohu trávit navíc je úžasný.Mohu ji lépe poznat,než se jí představím.
Vydal jsem se na večeři.
Vklidu jsem si vypil svou černou kávu a snědl pár toustů.
Přiletěla přede mě sova.Vztekle jsem se na ni podíval a převzal si dopis.
Psala mi Annie a to můj vztek rychle zahnalo.Ahoj tati,
moc se omlouvám za to,že jsem se dlouho neozvala.
V Bradavicích se mi líbí a stejně jako ty chodím do Zmijozelu.Ze všech předmětů mě baví lektvary.
Vím,že tě s tím otravuji v každém dopisu,ale nevíš,kdy tě budu moci poznat?Chci tě konečně vidět.
AnnieJejí dopis mě hodně potěšil.Málem jsem se I usmál.
Takže o mě stojí,I když mě nezná.To je ale ten problém.Jak si mám být jistý,že až mě pozná,tak mě neodvrhne?
Určitě mě odvrhne.Kdo by chtěl za otce někoho,jako jsem já?...
Tady to dneska ukončím.
Děkuji za přečtení a votes.
Ahoj😃
ČTEŠ
Dcera
FanfictionAnnie Winslet žije jen se svou matkou v městečku Seaford.Otce nezná,stejně tak,jako on ji. Co se ale stane,když se dozví pravdu? Podle mě se tato kniha moc nepovedla a lepší je druhý díl.Rozhodně se chystám,až budu mít čas, ji přepsat. Některá místa...