Capitolul 1

14 3 0
                                    

Mă numesc Khaterine  am 17 ani si pasiunea mea e baletul, visând sa ajung eleva a scoli de balet Jaqueline din New York. Pentru a ajunge acolo trebuia sa fiu cea mai buna din sală,cea ce era greu fiica coregrafei nostrera cea mai buna,lucram cu fetele 6 ore pe zi si 2 ore dimineața ,2 ore seara, progresam pe zi ce trece tot mai mult.
Coregrafa noastră a venit cu o propunere cele mai bune 3 fete din sală în uramatoarele 2 săptamani va pleca in New York la scoala Jaqueline,era un vis devenit realitate puteam ajunge la Jaqueline.Cele 3 fete cele mai bune din sală la momentul respectiv era Sara ,fica coregrafei , eu si Ariana , prietena Sarei.
Coregrafa noastră ne tot testa de la 6 ore pe zi cu sala am ajuns sa stam 8 ore , pentru mine era ceva important  asa ca nu ma plâng.În ultima saptamană Ariana cedase,nici Sara nu mai avea mult dar era impinsă de la spate de mama sa. A venit şi ziua in care trebuia sa aflam cine pleacă şi cine ramane in sala,doamna coregrafă ne tinea un discurs plictisitor  inainte de a ne spune decizia finală,toatgă lumea ştiia că Sara sigur vă pleca.Discursul fusese terminat parcă toată lumea se uita la mine de parca spun cu privire " Stai linistită tu nu esti pe acea listă".Prima persoană care pleacă este Sara , a doua persoană care pleacă este Ariana si a trea dar si cea mai bună este Khaterine.Eram prea mirată ca să realizez câte laude am primit.S-au acordat 3 zile pentru pregatirea plecări.
Am ajuns acasă fericită urma ca visul meu sa se indeplinească.Ajunsă acasă ca de obicei o găseam pe mama în bucatarie,dar nu am apucat să intru în casă pentru că a sarit pe mine si m-ai spus "Am aflat vestile ,Felicitari!". Mama nu a mai fost asa fericita de mult i-am multumit si m-am dus in camera mea sa imi pregatesc bagajul pentru plecare cand da buzna la mine in camera fratele meu care era pasionat de total altceva si radea de visul meu. A intrat in camera si a spus " Fraiero,am ințeles eu bine sau ti-sa indeplinit visul de marionetă ?" iesind râzând din cameră.
Am decis sa mă culc devreme deoarece urmatoare zi aveam de gând sa plec la cumparaturi.Eram gata sa mă pun în pat când primesc un telefon bizar care îmi spuse-se vestea proastă că ........

HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum