Capitolul 3

9 1 1
                                    


El chicoti si spune rar si iar îi aparuse acel zambet
-Nu doar că ştii stai peste drum de mine...
-Aha si care e problema?
-Nu-i nicio problema  doar ca pari draguta. Si se apropie ,ma ia in brate si incearca sa ma sarute dar intorc capul.
Pentru prima zi baiatul asta vrea cam multe.Realizez scopul meu acolo si ii dau drumul si plec de langa el fara sa ii zic nimic.El era confuz, a stat afara si ma asteptat, cand am venit ma prins de mana si ma intrebat:
-Ce am facut de ce ai plecat ?
-Eu am venit aici sa devin o balerina nu sa am o relatie ,scuze!
-Dar stai...
El era intr-o trupa de dans modern nu ii suporta pe cei de la balet,faceau misto de ei.Dar el era mai diferit cu toate ca stia ca sunt  balerina ma  placea sau ma rog asa parea.
*A DOUA ZI*
Ea iese din camin si pleaca spre scoala. Afara erau Alex si gasca lui.
-Auu papusa unde de duci? Zice unul incercand sa se apropie cand Alex il  prinde de mana si ii spune
-Las-o in pace Erik
-Frate e o balerina .. zice Erik confuz
- Da stiu cine e, spune el aruncand o privire dupa ea
-Aww Alex sa intragostit
-Erik asculta.ma bine sa te puna dracu sa te apropi de ea ca te omor
Alex dadea semne ca o iubeste dar nu  stie cum sa ii spuna asta.Gasca radea de el pentru ca place o balerina.
Am ajuns la scoala, prima zi ,wow, trebuia sa cunoasca colegi ,scoala, profesori.
O zi grea,ajunsese la camin foarte obosita a intrat in camera ei a facut un dusi si sa pus in pat  sa se relaxeze a crezut ca nu o sa doarma dar in 2 min era deja in lumea viselor. Katherine e o persoana care pune totul la suflet,o zi in New York si deja planul ei de o simpla balerina sa complicat.Trebuia sa nu se indragosteasca dar fix asta a facut din pacate pentru ea.El sa indragostit de ea ,ea de el dar nu se cunosteau deloc ,nici nume , tot ce stiau era ca locuiau unul langa altul si ca sunt (intr-un fel de a spune )in tabere diferite.Odata cu venirea in New York viata lui Katherine va lua o intorsatuea radicala  oare chiar il iubeste pe Alex sau se va indragosti de altul? Oare isi va contiunua visul sau va ceda pentru iubire?

HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum