Capitolul 2

8 3 0
                                    

Eram gata să mă pun în pat când primesc un telefon bizar care îmi spuse-se vestea proastă că Ariana nu poate veni cu noi pentru că a avut un accident era in stare gravă la spital m-am ridicat din pat si am fugit până la spital nu aveam timp sa astept masina.Am ajuns in fata spitalului  mi-am spus in sinea mea "Sper sa fie bine" am intrat  in spital am cautat-o era într-un salon mi sa spus ca nu am voie să intru trebuie să se odihnească.Am crezut că inima ei va ceda, ceea ce am reusit sa aflu de la doctor este ca respira foarte greu si că nu va pleca in New York,eram distrusă fără Ariana ,Sara era praf .. nu putea să reziste sub presiune fara Ariana cu toate ca Sara nu era acolo i-am spus doctorului sa îi spună că o fată doreste sa o vadă, Ariana nu stia ca va ramane înn spital o perioadă, îmi pare rău pentru ea abea astepta,a muncit foarte mult ca să ajungă aici si ce să vezi ea nu era constientă..., am intrat în salon si am văzut-o, piciorul drept în ghips ... căcatul ăla de aparat bipăia şi mă enerva si mai mult, Ariana era extrem de fericită ea nu realiza nimic.Am rămas peste noapte cu Ariana.
Era ziua plecari trebuia sa fim la sala de antrenamente la ora 10:00. Ariana aflase ca nu poate merge si a inceput sa planga spandui doctorului ca ea nu vrea sa ramana in spital.In locul Arianei a fost aleasa Lisa o fata blonda  de treaba , era retrasa nu prea se baga in barfe si certuri.
Am urcat în avion şi am pleca mă gande-am la Ariana cum se simte daca sa suparat pe mine ca nu am ramas cu ea."tot felul de ganduri deastea imi veneau in cap"
În avion aveam locul de langă geam încercam sa adorm dar cum sa fie totul perfect langă mine statea un baiat care asculta muzica  în căsti dar din pacate se auzea mult prea tare.Am încercat sa îi spun să dea muzica mai încet dar el dormea,am încercat să trec peste asta si să încerc să dorm cea ce am reusit intr-un final dar avionul avea turbulente si m-am trezit brusc.Am dormit eu ce am dormit si am fost trezita ca am ajuns ,am luat un taxi pana la camin si intr-un sfarsit am putut să spun  AM AJUNS. Am intrat in camin si profesoara care ne întampinase mi-a spus tu vei sta in camera 24.Eu crede-am ca voi sta cu restul grupului meu dar nu ,mi-a spus ca voi sta singura.Era perfect ma duc cu bagajul sus pentru ca stateam la etajul 3,pe scari coboră un baiat arata ok dar nu am venit să imi fac o relatie ,am venit să devin o balerina cunoscută dar el imi parea ciudat nu arata ca un balerin, era diferit.Eram cu gandul în alta parte si am intrat în el "Ai grija te poti accidenta" a spus el zambind. " Scuza-ma" am spus eu.
Am intrat în camera ,era draguta, m-am instalat si am iesit  sa îmi cumpar ceva de mâncare si am dat de el,rămăsesem blocată." Ooo ,iar tu ? " spune el cu un zambet fermecator in acel moment am revenit cu picioarele pe pamant m-am uitat la el fix si am zis "Mda ,care e faza deranjez ?"  El chicoti si spune rar si iar îi aparuse acel zambet " Nu doar că ştii stai peste drum de mine " ...

HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum