Dupa film Samanta ramane la mine pentru ca eram speriate amandoua.Mi.am facut un dus rapid apoi somn.
Dimineata.Un sunet pe care il urasc ma trezeste era alrma trebuia sa ma trezesc si eu ca o fata responsabila ce sunt trebuie sa imi pun 20 de alarme ca sa ma trezesc,de fiecare data, ma trezesc si le opresc pe toate apoi ma culc la loc.Am noroc cu Samanta care se trezeste de la prima ora.
Off ma trezesc cu greu ,ma ridic din pat si ii povestesc Samantei ce sa intamplat aseara dupa film pe hol in timp ce ea facea de mancare.
-Cred ca incepi sa il placi,spune ea
-Cine a spus ca nu o fac deja?
-Aa deci il placi
-Shh ,nu sti nimic
Am plecat sa ma pregatesc de scoala.aveam un par groasnic dar am reusit sa il indrept cu placa.
M.am dus la masa am mancat repede si fug spre scoala.Pe hol era Alex cu un buchet de flori
-Aproape ca am uitat azi 14 febroarie
-Pentru tine e buchetul ,chicoti Sam(Samanta)
-Ehh sa speram
Atat mi.a trebuit sa spun si a aparut o blonda care il ia in brate si ii fura un sarut primind si buchetul de flori.
Plina de nervi si cu inima zob am coborat rapid el observandu.ma
-Esti prost sa mor eu ,ii spune Sam
-Dar nu...
-Mai bine taci,adauga ea si iesim din camin.
Sam ma luat in brate dar nu am putut sa ma abtin din plans.
-Off iubita mea calmeaza.te ,nu se merita .
-Ce proasta am fost crezand ca ma place si ca e diferit
Autobuzul ajunge ne uracam eu stergandu.mi lacrimile si ridicand privirea.Ajungem la liceu si facem orele nimic important la iesire era Alex care voia sa isi ceara scuze.
-Ce cauti aici?
-Am venit sa iti spun ca Imi pare rau
-Nu imi pasa asa ca lasa.ma in pace
-Stai
-Pa
-Nu face asta
-Ooo ba da
Merg spre camin fara sa ma uit inapoi. Cu ochii in lacrimi si inima franta ajung in statie si apare si Sam
-L.am vazut pe porc
-Si eu din pacate
-Off, spune si ma ia in brate
Acest moment ii schimba viata fetei si baletul nu ii mai prezinta asa multa importanta.
Vom vedea in capitolele urmatoare ce alegeri va lua.
CITEȘTI
Hope
RomanceUn vis,o speranta. Asta isi doreste Katherine.O sansa sa demonstreze tuturor ca poate face fata celebrei scoli de balet Jaqueline. Dar ceva ..hmm sau cineva ii cam da planurile peste cap. O sa accepte dragostea,sau orgoliu ii va controla viata? st...