Melody POV
Kas on võimalik aru saada lausest, "Sul on kõik olemas..."?
Ei, mina sellest aru ei saa. Ma tean, et mul on olemas pere, oma kodu, oma tuba, omad asjad, vaba aeg...
Aga ma tunnen puudust ühest tähtsast asjast.......ARMASTUSEST!
Tean et see kõlab väga halvasti? Kuid just sellest ma puudust tunnen.*
Teisipäev, 30.05.17 (tean et lähen veidi ajas ette)*Kell 14:45*
Istun oma selle õppeaasta viimases tunnis kõigest 15 minutit veel!Oih!
Unustasin tudvustada, mina olen Melody, Melody Streedfeel. Ma olen 16 aastat vana ja õpin Miami keskkoolis 11.b klassis. (Kõigest muust saate teada hiljem...)Kell helises ja kõik tormasid klassist välja. Võtsin möödaminnes kapist asjad ning kõndisin koolist välja. Kooli ees nägin oma suurt venda...
"Hey Marcus!" Hüüti teda kallistades "Hey Mel!" Hüüdis ka tema mulle vastu.
Mu vend Marcus on 18 ja ta lõpetab homme 12.b klassi. "Me saame vist minna kuna Sof (Sofie) juba tuleb!" Hüütsin ma Marcusele. "Hey soft!!!" (Just see pesuvahend 😂) Röökis Marcus Sofiele. On näha et Sofiele see hüüdnimi ei meeldi. Sofie on 14 ja lõpetab homme 8.b klassi.
"Oke istuge autosse!" Hüüdis Marcus.*kodus*
Me jõutsime suure valge majani mis asus miami ranna ääres ning Marcus jättis auto seisma. Ma astusin autost välja ja ruttasid maja poole. Keerasin ukse lahti, astusin tuppa ja läksin klaasist trepist üles. Minu tuba on paremalt teine. Ühelpool on mu õe tuba ja teisel pool venna tuba. Vanemate tuba, isa kabinet ja treening ruum on vasakul pool koridori. Minu toa seinad on hele pruunikad ja mööbel on hele. Mul on ka rõdu. Ma viskan oma koti akna all oleva laua kõrvale ja ise teen karderoobi uksed lahti. Vahetan riided mukavamate vastu ja lähen alla kööki. All eludoas mängib Marcus koos oma sõbra Samiga playstationi.
Ka Sof on köögis. "Amanda jättis meile pastat aga ise läks turule." lausus Sofie. "Oke" vastan lühidalt. Amanda on meie teenja või noh abiline? Saate aru küll ju. Võta kausi pastat ja lähen oma tuppa.___________________________________
BS! Vabandan kirjavigade pärast!Loodan, et meeldis❣💘
09.01.17
KAMU SEDANG MEMBACA
Kõik olemas kuid samas mitte midagi?
Romansa"Sul on f***ing kõik olemas aga minul pole midagi peale selle pasa!" "Kuidas saad sa nii öelda, sul on see üks ja ainus mida minul ei ole!?!?" * * * * *