Perde Arkası

7 1 10
                                    

Biliyorum yazar iyice gaza geldi. Ama ne yapabilirim ki? Aklıma ilham perileri doldu. Boşa mı gitsinler? Neyse biyanee. Haydin iyi okumalar.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Genç kız,bavulunu heyecan ile yeni evine taşıdı. Zaten eşyaları seçmişti ve istediği gibi dekore edilmişti. Bu yüzden bu konuda rahattı. Tabi bir kaç gerçeği bilmiyordu.

Yarın ailesinin ondan sakladığı lanete o da uğrayıp ana tanrıça olacaktı.

İkinci gerçek ise komşusu Exo idi.

Ama o şimdilik bile olsa mesuttu halinden. Odasına merdiven yardımıyla çıktıktan sonra kapıyı açtı. Direk dolaba yöneldi. Dolap dopdolu idi. Elindeki bavula değişik bakışlar attı ve onu yatağın kenarına bıraktı.

 Elindeki bavula değişik bakışlar attı ve onu yatağın kenarına bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

########## evi ##########

# Yatağın oradaki pencerede beyaz ve tekli bir koltuk, kahverengi mini bir masa hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


# Yatağın oradaki pencerede beyaz ve tekli bir koltuk, kahverengi mini bir masa hayal edin. #
##########Bu da odası ##########

Kitaplıktan bir roman aldı ve dolabın yanındaki koltuğa oturdu ve camdan karşı eve baktı. Gözlerini pörtletti. Yan komşusu Exo muydu?

Hayal galiba. Diye gözlerini kapadı ve istemsizce dudaklarını sevimli bir hale getirdi. Gözlerini açtı ve daha da şok oldu. Çünkü grubun tamamı ona bakıyordu hayranlıkla!

Genç kızın birden başı dönmeye başladı. Gözleri dolunca pencereye baktı. Ona endişeyle bakan bir grup!

Gözlerini kapadı. Dönmesi geçmişti ama kendisi gözlerini açamadı. Birden bir kadın gördü. Sarı düz ve uzun saçları,denizi anımsatan mavi gözleri ve pembe doldun dudakları vardı. Kadın,genç kıza baktı. Ve ağzını açıp konuşmaya başladı.

** Sen benim güzel kızımsın. Sen bir Türksün ama ben bir Kore'liyim. Beni iyi dinle. Ailecek hepimiz senden bir laneti sakladık. Ben ana tanrıça görevimi sana bahşettim ve sen iyi lanete uğrayacaksın. Senin rüyalarına geçiş yapacağım. Sen güçlerine sahip olduktan sonra da sana gözükeceğim gerçek olarak. Kötü lanet ise sonsuza kadar kötülü tanrıçası olup herkesi lanetleyecek ve öldürecektin. Bizim soyumuz normal insanlardan gelmedi kızım. Ve evet öz olarak tanıdığın ailen senin üvey ailen. Ben sana bakamadım çünkü seni kaçırıp normal bir aileye vermişler. Seni birkaç ay öncesinde buldum. Başına gelen kötülüklerin birden kesilip iyi şansa dönüşmesini sağlayan benim. Baban ise seni göremediği için üzgün ve seni kaçırılma anında kurtaramadığı için oldukça pişman. Bizi affet. Ama seni koruyacağım. Ne zaman ana tanrıça olacağım diyorsan yarın olacaksın. Dudakların tamamen dolgun ve bordo olacak. Gözlerin ise deniz gibi masmavi olan göz renginden olacak. Göz rengini ve tipini kısacası kendini istediğin gibi değişime uğratabilirsin. Yarın bence evden çıkma. Ben çok konuştum. Ben gidiyorum. Ama bunu unutma. Dediklerim şaka değil! Seni seviyorum birtanem.**

Genç kız yavaşça gözlerini açtı. Ne yani bunca yıldır öz ailesi sandığı kişiler aslında üvey miydi?

Aklına gelen şeyle pencereye baktı. Exo ona bakıyordu. Kız onlara içten bir gülümseme yolladı. Exo da hep birden gülücük attılar kıza.

Birden hepsi ayaklandı. Kız ise herhalde provaları var diye düşünüp yerde duran romanı aldı ve okunmaya devam etti.

Birkaç dakika sonra zil çaldı. Kız kendine çeki düzen verip odadan çıktı.

Kapıyı açmasıyla beraber on iki erkeğin birden salona oturması bir oldu. Kız bir süre şok oldu. Ardından kendine sakin çık lo diyen iç sesine hem hak verdi hem de göz devirdi. Kapıyı kapatıp çoktan oturmuş olan davetsiz ama hayallerini kurduğu gruba baktı.

Birden içlerinden bir tanesi kızın bileğinden tuttu. Kız aslında bileğini kurtarırdı ama boşluklu ana denk gelmişti. 12 genç siyah maskelerini çıkarttı. Bileğinden tutan genç kızı tam karşılarındaki tekli koltuğa oturttu.

11 diğer erkek de cool bir şekilde diğer geniş koltuklara oturdular. Genç kızı oturtan erkek ise grubun oturdukları koltuklardan birine yerleşti.

Lafa ilk önce D.O başladı.

"Aslında gelmeyecektik ama senin o halini görünce dayanamadık ve geldik. Cidden rahatsızlık verdiysek özür dileriz. Şimdi daha iyisin,değil mi?"

Kız ağzını araladı ve o kadife gibi güzel sesiyle konuşmaya başladı.

"Cidden ben iyiyim. Dün gece heyecanlıydım ve pek fazla uyuyamadım. Sizi de endişelendirdim. Asıl ben özür dilerim. Uzun zamandır Kore ile ilgili gelecek hayallerim vardı." Kızın sesine hayran kaldıkları için hepsi ona baktılar bir süre. Sonra onun da Kore antisi olmadığını anlayınca rahatladılar. Kız ise 'acaba suratımda bir sorun mu var. Oysaki emindim sorun olmadığına.' Diye düşündü. İzlenme hissine kapıldı ama çaktırmadı.

Hepsi onun kendi grubunun fanları mı diye düşünüyordu şimdi. Kız da mutfağa geçmiş,onlar için lezzetli atıştırmalıklardan yaptı. Hepsini büyük bir tepsiye koydu ve salona doğru götürdü. Tabii içinden de kendine hakim olmak için kendine moral veriyordu. Sonuçta beş yılı aşkın korecandı ve ilk tanıdığım gruptu Exo. O grup için saatlerce yatağında onlar için endişelenmek, bir sürü antiyi de benzetmişti. Tabii kurduğu hayaller de cabası......

Bu düşünceler ile ayaklarının titremesine engel olamayarak salona gitti. Hepsi ona şaşkınlıkla bakıyordu. Tabak ve meyve sularını aldılar.

Lafa dalan Lay oldu.

"Seninle Koreli olmadığın belli. Merak ediyorum güzel melek Türk müsün?"

"Evet, tahmininiz doğru. Ben bir Türk'üm. Adım ise (Adınız). Siz sormadan söyleyeyim bende sizin fanınızım. Ama öyle sahte olanlardan değil,sizi her daim destekleyecek olan fanlarınızdanım. Hiç de pişman olmadım. O yüzden sizi ilk gördüğümde çığlık atmadım. Bunun yerine sevindim ve şaşırdım. Ben de memnun oldum hepinizle."

Exo içinden 'bu kadar melek bir kız bizi her daim desteklemiş mi? Vay canına...' Diye düşünmekteydiler...
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Bölüm sonu. Evet genç kız sizsiniz. Olduğunca ilginç kılmaya çalıştım. Ama beceremedim gibime geldi. Neyse kendinize iyi bakınnnn.

Sizi seviyorum canısılar 😘😘

Öpüldünüüüz. 😍😍😍

Gizemler Ve KoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin