Podziękowania

92 15 16
                                    

Hej wszystkim 😊 Mamy kolejną recenzje, ale najpierw chciałaśmy z Liv wam podziękować za tak dużą aktywność i zainteresowanie tym kontem. Dużo to dla nas znaczy 😉 Założenie tego konta było czystym spontanem i nie liczyłyśmy na to, że to kolwiek się zgłosi. A teraz mamy tyle zgłoszeń, że nie dajemy rady nadążyć, za co was bardzo przepraszamy. Wiemy, że wiele osób długo czeka na swoją kolej... Miałyśmy sporą przerwę od tego konta (po prostu zapomnieliśmy o nim na dobre dwa miesiące XD) i nie potrafimy nadrobić zaległości. Ale musicie zrozumieć mamy swoje życia, też chodzimy do szkoły i nie zawsze mamy ochotę czytać kolejne książki, ale robimy co możemy. Wiemy, że nazywanie tego recenzjami to może przesada, bo nie piszemy tego według schematu, nie dopinamy na ostatni guzik, żeby tylko spełniało wszystkie punkty. Piszemy to, żeby wam pomóc, naprawadzić na to co robicie źle, gdzie popełniacie błędy. Chcemy żebyście mogli rozwijać się w pisaniu i robić to coraz lepiej.

Jeśli tylko potrzebujecie pomocy, obojętnie w czym, piszcie do nas prywatne wiadomości. Wybranie prologu, sprawdzenie rozdziału i poprawienie błędów, zrobienie okładki. Parę osób już miało takie prośby i wydaje mi się, że były zadowolone. Na prawdę możemy wam pomóc również w tym. Nawet jeśli potrzebujecie z kim pogadać czy się wyżlić, jesteśmy tu dla was.

Jeśli macie jakieś uwagi co do prowadzenia tego konta, do nas, coś wam się nie podoba napiszcie to. Możecie w komentarzach albo na priv. Chętnie się dowiemy co o nas myślicie i co wam się nie podoba lub co chcielibyście zmienić.

Wszystkim którzy przeczytali końca gratuluję! 😂😂😀

Życzę miłego wieczoru 💕

×Lou

Recenzje ^^ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz