Meriç?
Efendim yavrum ?
Partiye gidiyomuyuz bugün.
İki yakın arkadaşın hikayesi diyemem çünkü bizim hikayemizin ona göre arkadaşlık kardeşlik bana göre aşk. Malesef çocukluk arkadaşım Meriçe aşığım. Her anımız birlikte geçti. Ama ben en başından beri seviyorum. Kötü olan onun sevgili bulmasına yardım etmem. Onu ne olursa olsun kıramıyorum. Ah Meriç benim içimi kavuruyosun. Ben seninle ne yapıcam. Bugün partiye gidicez. Kimle ? Evet bildiniz. Meriç ve sevgilisi Selin. Ne kadar güzel olursam bi şey değiştirmez. Çünkü o Selin tüm işi bozuyo. Ve odama girip hazırlanıyorum. Hiç umursamıyorum. Elime ne gelirse onu giyiyorum. Meriç bağırıyo. Sürekli bana yavrum diye hitap etmesi hoşuma gidiyo ancak o Selin şeyinin yanında demiyo. Neymiş kıskanırmışmış. Odadan çıkıyorum ve Meriçin yakışıklılığı beni yakıp geçiyo. Üstündeki deri ceketi elindeki deri eldivenleri tam karizma. Meriç kolunu bana atıp çok güzelsin yavrum diyo. Ve hemen yanaklarım kızarıyo. Belli etmemek için sadece sağol diyorum. Ve arabaya biniyoruz Selini almaya. Arabada beni anlatan bir şarkı çalıyo. Meriçin sesinin be kadar güzel olduğunu farkediyorum. Çünkü şarkıyı söylüyo. Neden acaba. Selin le buluşcakdiye. Off Meriç offf.
Mutsuz bir parti başlasın. İçkinin dibine vuruyım.