A fost odată ca niciodată un rege și o regină care se iubeau foarte mult. Regina era însărcinată cu gemeni și trebuia să nască curând. Peste 3 zile regina a născut doi copii deosebiți iar în regat începuse o petrecere însă nu au apucat să se bucure prea mult căci se apropia un război. Cei doi regi s-au îngrijorat căci știau că oamenii aceia veneau să le omoare gemenii pentru darul pe care îl aveau așa că regina a hotărât să ascundă copiii în regat unde dușmanii nu aveau să-i gasească. Sau cel puțin așa îmi spunea mama când eram mică și nu puteam să adorm.
Dormeam buștean când o mică rază de la felinarul de afară mi-a căzut pe față și ma trezit. M-am ridicat și m-am uitat pe geam. Cerul era înnorat așa că nu se vedeau stelele, doar luna. Am tras perdeaua pentru ca lumina de afară să nu mă mai deranjeze și m-am culcat la loc.
De dimineață m-am trezit cu ciudatul sentiment că azi se va întampla ceva. Am mers la bucătărie unde părinții mei adoptivi mă așteptau cu micul dejun.O dimineață normală de 16 ani . Deodată cineva bătea puternic în ușa noastră de la intrare. M-am dus repede să văd cine e așa de dimineață. Când am deschis ușa era un domn inalt si elegant de la castel.
- Phoebe ?! spuse el cu o față ușor crizată.
- Eu sunt, dar de unde îmi știi numele?
- Tu ești! Păr blond, cu ochii albaștrii, o, ai chiar și gropițele mamei tale! După atâta timp de căutare te-am gasit !
- Despre ce tot vorbiți ?!
- O, nu ți-au spus soții Montgomery că te-au adoptat? a intrebat pe un ton cât se poate de politicos.
- Ba da dar ce legatură are cu ce ați spus dumneavoastră?
- Știu cine sunt parinții tăi biologici .
- SERIOS ? am țipat entuziasmată.
Am întors capul pentru o clipa și i-am vazut pe mama și pe tata cum se întristaseră dintr-o dată și făcându-mi semn să-l chem în mica noastră căsuță.
A intrat uitându-se peste tot prin jur analizând încăperea.S-a așezat la masă iar eu l-am întrebat imediat :
- Cine sunt?
- Cred că ți-ai da singură seama dacă ți-aș spune că lucrez pentru ei .
- PĂRINȚII MEI SUNT REGELE ȘI REGINA ?! am strigat șocată. Cum ?
După care mi-a spus aceeași poveste pe care mi-a spus-o și mama cand eram mică doar că ea nu a precizat faptul că darul gemenilor era magia iar războiul l-a pornit o vrăjitoare malefică pe nume Braeden. La început nu am crezut și am bănuit că este o glumă, farsă sau ceva dar am realizat ca așa lucrurile ciudate din viața mea au sens și trebuie să recunosc că la un moment dat chiar am crezut că magia poate fi răspunsul.Dar stai. Derulează. FRATE GEAMĂN ? O altă surpriză ciudată pe ziua de azi, oh și am avut chiar și sentimentul acela când m-am trezit pe care l-am ignorat. Categoric viața mea luase o întorsătură uriașă. Domnul de la castel mi-a spus că și fratele meu este în sat doar că pe el nu a reușit să îl găsească așa că m-am oferit sa-l ajut si voiam să începem imediat însă mi-a spus că are toate indiciile intr-un dosar în mașină așa că mi-a spus că se duce mai întâi să le ia.
A trecut o ora și nu s-a întors și începusem să cred că am fost păcălită până când un vecin a bătut la ușă și a spus că avem un cadavru în fața casei. Am început să plâng. Era el, omul de la castel, Theo îl chema .Singura mea șansă de a-mi găsi fratele și de a-mi vedea familia biologică. Însă mi-am șters lacrimile și i-am luat dosarul din mașină și am început căutărie .M-au ajutat și părinții mei cu care am purtat niște lungi conversații. După 3 luni de căutări găsisem casa unde locuia într-un cartier îndepărtat. Plină de emoții am bătut la ușă sperând să fie cea corectă.Mi-a deschis o femeie care cred că e cea care l-a adoptat. Când m-a văzut s-a emoționat și ea .Nu am apucat să-i spun pentru ce am venit că a și inceput să plangă spunând :
- Arăți exact ca el. Știam că va veni ziua când familia sa îl va căuta .
Atunci m-a lăsat să intru și a strigat : Georgeee !(în mintea mea încercam să-i rețin numele deși e cam greu să uiți numele geamănului tău )
Când l-am vazut am izbucnit in plâns iar el a spus exact același lucru : Arăți exact ca mine .
I-am povestit totul și lui și mamei sale și apoi mi-am cerut scuze.Simțeam nevoia să o fac. Puteam pur și simplu să mă duc la castel, să le spun totul și poate îl găseau mai repede decât eu am putut și așa nu iroseam timp prețios însă nu am făcut-o și pe lângă asta mi-am rugat părinții să mă lase să mă duc singură căci scopul meu era ca eu să fiu prima care îl găsește și împreună vom merge la castel și așa am și facut .
Când am intrat am rămas impresionați de tot ce era acolo și de noua noastră familie. În sfarșit mi-am întânlit părinții și ceilalți membrii ai familiei. Se pare că și bunicii noștrii sunt gemeni cu puteri iar noi am moștenit asta de la ei. Bunica ne-a spus că cea care este de vină pentru moartea lui Theo este Braeden (așa cum am bănuit) și ea vrea puterile noastre dar eu știam sigur că nu am magie, mai ales una puternică dar se pare că unul fără celălalt noi nu ne putem folosi magia așa că atunci când vom stabili o conexiune puternică între noi nu știu ce cometă ciudată ne va lega unul de celălalt sau cam așa ceva și astfel vom avea puteri cu care ne vom putea apăra, dar serios acum, cine vrea puteri doar ca să se apere. Mă rog, ne-am mutat la castel și fiecare a primit câte o cameră mare și se pare că avem camerele una lângă alta iar între ele este o ușă ca să putem intra în camera celuilalt fără să ieşim pe hol, chestie care mi s-a părut super ciutată și fără sens dar hai să trecem peste acest detaliu plictisitor și să ne gândim la ce e mai important: Că sunt prințesă și am puteri dăăă. Glumeam. Mă bucur că într-un final mi-am gasit familia și că îmi pot cunoaște fratele .
CITEȘTI
Magie la puterea a doua
Научная фантастикаEa era raza lui de soare căci îi lumina viața iar el era luna sa căci el îi arăta lumina din întuneric